1. Bölum

911 18 2
                                    

                    Hayalin hayatı
                      ((Tanıtım))

"Hayal gitmeliyiz " dedi çiğdem .
"Yine ne boktan şey olduda bana ihtiyaç duyuyosunuz çiğdem "diye bağırdım koridorda . Tennefuste olduğumuz için herkes dönüp bana baktı .
" Dönün lan önünüze " . Benim bağırmamala herkes önüne dönerken
bende çiğdeme baktım . Gözlerime bakiyodu . "bu seferki durum acil ama" dedi korkak konuşmasıyla .

"Nereye gidiyoruz ". Bu anı bekliyomuş gibi yürümeye başladı .
Tabi bende arkasında yürümeye başladım .

Kendimi size tanıtmadım tabi.
Ben hayal . 'Özel son lisesi 'diye sıradan bi devlet lisesinde okuyorum .
Bana kalsa liseye bile gitmezdim ama
annem ve babam beni zorluyolar .
Zengin değiliz . Bildiğin bayaa fakiriz .
Bu yüzden okul çıkışları okulun bi kaç sokak arkasındaki barda çalışıyorum .

Barmenlik falanda yapmıyorum . Sadece garsonluk benim meslek .
Böylece gelecekteki mesleğinde belli olmuş oldu . Bildiğin garsonluk yapıyorum . Tabi babam böyle biseye izin vermiycegi için ona bi mobilyacıda depoyla ilgilendigimi söyledim .

Bana kalsa liseye bile gelmezdim dediğim gibi . Ailemin maddi durumu pek yok . Annem babam ve ben çalışıyoruz . Tabi ben sadece okul çıkışları çalışıyorum ve aldığım para günlük sadece 40 TL . Okul çıkışları çalıştığım için 40 TL yetmiyor . Aldığım parayı hemen babama veriyorum . Tabi babam hiç itiraz etmeden alıyo parayı .

Okulda belli bi arkadaş grubum vardı.
Herkes bize çete diyodu. Zamanla bizde çete olduk tabi . Bende çete lideri oldum . Aslında bunların hiçbirini istememiştim . Çete lideri falan olmayı . Ama sert biri olduğum için herkes zamanla bana itaat etmeye başladı .

Bende zamanla zorda olsa bu durumu kabullendim . Şimdi ise hala herşey aynı . 11. Sınıftayım ve liseyi bitirmeme daha bi yıl var .

Bu okul bu arkadaşlar . Benim için hiçbişey . Doğduğumdan beri yokluk içindeyiz . Bu durum beni fazlasıyla uzdugu için okulu bırakmak ve çalışmak istedim ama babam ısrarla beni bu aptal 'özel son lisesine ' gönderdi . Okuyup onları kurtarıcakmışım . Derslerim oldukça iyi . Böyle bi devlet lisesine göre okulun 2. 'siyim.

Herkes işi düştüğü zaman gelir yanıma . Ama asıl arkadaşlarım yani bana itaat edenler hep yanımda olurlar ve devamlı benimle takılırlar .

İşte hayatın bunlardan ibaret . Haa tabi bide arkadaşlarım var. Tam beş kişiyiz . Ben yani hayal ....Çiğdem var
herangi bi durumu devamlı onunla paylaşırım . En yakınım o diyebilirim.

Yıldız var . Ondan pek hoşlanmam .
Menfaatleri için bizimle birlikte dolaşmaya başladı . Bisey demedik tabi.  Ama kavga sırasında yada herhangi bişeyde hiçbir zaman bizi yüz üstü bırakmaz . Bu yüzden de yanımızda dolaşıyor diyebiliriz .
Ama yinede pek hoşlanmam .

Serkan ve ali var bide . Canımdan çok sevdiğim kardeşlerim . Ali bi zamanlar bana aşıktı tabi . Lise birde flaan . Ama ben ona bizden olmayacağını söylediğim an beni anladı ve bana kardeşi olarak yaklaşmaya başladı . Şimdi çok iyi kardeşiz . Tabi gerçek kardeşim de var . Tek çocuk değilim yani .

Doğukan .. İki kardeşiz . Tabi Doğukan daha lise bire gidiyor . Aynı okulda okuyoruz ve pek bir arada bulunmamaya çalışıyoruz . Neden mi ??......

İkimizinde ayrı ortamları var ve Doğukan beni kendi ortamında görmek istemiyomus. Çete lideri olduğum için ((maalesef)) arkadaşlarıyla arasını bozabileceğimi düşünüyor..

Tabi bende onunla fazla aynı oratamda bulunmuyorum. Sonuçta kardeşim ve dedikleri benim için önemli .

İşte hayatım bunlardan ibaret . Ben ,, çiğdem ,,yıldız ,, Serkan,,ali .....

Lise birden beri hep beşimiz takıldık ve öylede devam ediyoruz . Şuan okulda kimse bize karşı gelemiyo .
Böyle şeyleri sevmem aslında . Yani kimsenin benden korkmasını isteyen biri değilim . Ama beni bu duruma sokan bu okuldaki insanlar ve hayatın acımasızlığı . Herkes bu kadar uzerime gelmeseydi kendi halimde bi kız olurdum muhtemelen . Yani tamda istediğim gibi . Ama benim böyle olamamı isteyen onlardı ve öylede oldu .....

Haa bide unutmadan şaşıracaksınız belki de ama bide sevgilim var .
TUNA ...Yani namideger tuna . Bu okulda benden sonra o gelir . Tabiki benim sevgilim olduğu için . Benimle sevgili olmadan önce kendi halinde kızlar tarafından pek görülmeyen bi çocuktu 'tuna' ..

Ve bigun tunayı bana bakarken yakaladım . O zamanlar çok tatlı biriydi bana gore . Çok tatlı hoşlandığım ve yanıma yakışan biriydi . Ama şimdi ....

Benimle sevgili olduktan sonra yani yaklaşık 10. Sınıfın ortalarında . Kızlar tunayı farketti ve onunla ilgilenmeye başladılar . Tabi tuna hemen şımardı ve değişti . Ben onu bi zamanlar tatlı görürken şimdi çok itici ve oldukça uzak geliyor bana .
Ama maalesef sevgiliyiz ve ayrılamıyorum . Yani ayrılmak için bi sebebim yok . Zaten tuna sevgilim gibi davranmıyo . Yani benden daha çok okuldaki kızlarla ilgileniyo.

Bende ses çıkarmıyorum . Benden uzak olması için herşeyi yaparım .

Kısacası hayatım bunlardan ibaret .
Ne hikaye ama demi . Bende kendime şaşırıyorum bu hallerimi  gördükçe.

Şimdi ise hayatımı değiştirmeden ve değiştiren biri olmadan aynen devam ediyorum . Kim bilir belki de herşey ters düz olur .....

İki çete lideri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin