Prima zi!

57 9 7
                                    

Trezindu-ma mai stateam in pat cum eram obisnuita sa fac in timpul vacantei..Ma uitam prin camera,totul parea altfel,un aer rece din cauza perdelelor albastre,m-a facut sa tremur.
Deodata aud o bataie in usa,ma ridic si o vad pe mama care era putin agitata.
-Geni,nu esti gata?tatal tau va veni curand sa te ia.
-O mama,am uitat ca azi e prima zi de liceu,ma voi grabi.
Dupa o alergare zapacita prin casa am ajuns la dulapul de unde trebuia sa imi iau hainele.Am tras perdelele de pe geam si am observat ca afara era o zi minunata asa ca am ales sa imi iau rochia albastra,asortata de ghiozdanul si tenisi bleu.
Mama era deja jos pentru a-mi da pacetelul si pentru a ma saruta pe frunte cum face ea mereu.
-Sa ai grija de tine,draga mea!spuse mama in timp ce eu ieseam pe usa.
Tot in graba i-am raspuns:
-Ok,pa mama!
Cand am urcat in masina tata m-a salutat ca de obicei foarte dragastos:
-Buna dimineata,scumpa mea!
Iar eu foarte rapid ii raspund:
-Buna,tati!Ai ajuns foarte repede azi!
Parinti mei erau in prag de divort,si era treaba mea sa ii impac.Ma vedeam ca pe o Super Eroina.Totul a pornit de la un fleac,tata s-a angajat intr-un loc undee era nevoit sa stea mai mult pe drumuri decat acasa,asa ca mama a crezut ca nu ne mai iubeste si a dat divort,dar tata nu l-a semnat pentru ca ne iubea mult!
Pana nu am ajuns la liceu nu am scos un cuvant amandoi doar cand tata a oprit l-am intrebat:
-Tata,vei veni neseara la cina!?
Tata zambi,apoi spuse:
-Desigur,orice pentru fetita mea.
Asta a fost cel mai bun lucru in acea dimineata pentru ca dupa aceea la liceu am stat singura,nimeni nu voia sa vorbeasca cu mine.
Iar mai apoi o colega m-a certat pentru ca neintentionat m-am ciocnit de ea...Oare ce va urma!?

Sper sa o citeasca cat mai multi...si sper sa vaa placa!!❤❤Mai scriu!?

Mereu acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum