Alegi gresite

24 1 0
                                    

Asteptam sa ma sune in fiecare zi nu puteam sa nu ma gandesc la el!Apoi mi-am dat seama ca il pot vedea si pot vorbi cu el...Dar cand am fost sa il caut la el acasa nu era acolo iar parinti lui au spus ca a plecat....timpul trecea eu ma simteam tot mai singura nu vorbeam cu nimeni si nu purtam alta culoare decat negru iubeam culoarea neagra...totul se facea tot mai intunecat in jurul meu.Ma bucuram insa ca bunica si parinti mei sunt bine!Eu stateam doar in camera mea imi faceam temele invatam si ascultam muzica si cam atat.Pana la momentul cand am lesina la scoala si una din profesoare a sunat la salvare si asa am ajuns la spital....
-Geni!Geni!am auzit dupa ceva timp ca ma striga cineva..
Nu stiam ce s-a intamplat dar nu mi-a luat mult sa imi dau seama avand in vedere durerea de cap pe care o aveam!
M-am trezit a doua zi si capul meu nu era inca bine dar nu aveam ce sa fac.Depresia a pus mana pe mine si totul mi se parea tot mai greu pe zi ce trece...pana la urma ce s-a intamplat cu Super-Eroina nu mai eram eu..acum dupa ce am iesit din spital parinti mei incercau sa ma faca sa fiu mai fericita dar nu reuseau!

Timpul trecea....
Eu am ajuns sa fiu tot mai..............
Si nu voiam ajutotrul nimanui nici macar al..........

Heii sper sa va placa de acum o sa scriu mai mult sa cititi si sa imi spuneti daca va place♡Multumesc mult ❤ pupici

Mereu acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum