Ajunsa acasa am intrat in camera mea si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma trantesc in pat,suparata ca prima mea zi nu a mers prea bine.Voiam sa ii spun mamei dar nu voiam ca problemele mele sa o afecteze.Am tresarit la gandul ca eu trebuia sa pregatesc cina si eu inca nu eram schimbata.
M-am ridicat.Cina trebuia sa fie perfecta pentru ai mei,problemele mele erau mai putin importante.Am aranjat totul minunat masa,mancarea si lumanarile parfumate faceau ca totul sa fie romantic.Cand mama si tata au ajuns m-am retras in camera,nu voiam sa ii deranjez.Stand in pat imi veneau in minte multe amintiri cu ai mei si am adormit cu gandul ca nu voiam sa ii pierd.
-Geni!Trezeste-te e tarziu,vei intarzia!Deschid ochii si vazandu-i pe ai mei impreuna m-am ridicat tadiind de bucurie.
-Voi!V-ati impacat!?
Tata a zambit zicand:
-Nu iti face griji draga mea,viata isi va relua cursul ei!
Atunci am inteles era totul bine,am reusit sa ii impac.Din cauza ca eram super vesela am uitat sa ii spun tatei sa ma duca la scoala asa ca am strigat:
-Tata,o sa fiu gata in 30 minunte sa merg la scoala!
Tata a raspuns imediat desi stia ca raspunsul nu imi va placea:
-Dar,draga mea azi vei lua autobuzul eu nu voi putea sa te duc,noul meu servici nu o sa vina singur la mine!
-Bine,tata!tonul voci imi era acum mai scazut fiindca eram dezamagita gandndu-ma ca va trebui sa merg cu autobuzul si cu atatia oameni necunoscuti!
Mama ma anunta imediat ca autobuzul era in statie la 7:30 asa ca nu aveam prea mult timp.
Timpul trecea,hainele asteptau iar linistea care se asteru in casa dupa plecarea parintilor imi dedea un imbold de lene.In peisajul acum schimbat blugi negri,tenisi,tricoul si bluza imi pareau mai urate ca atunci cand eu mi le pregatisem.In timp alert ma imbrac imi pun 2-3 lucruri in ghiozdan si ies repede din casa.
In timp ce urcau in autobuzul cu care plecau cativa fosti colegi m-au salutat,acest lucru aducandu-mi un zambet larg pe buze.
In statie retrasa intr-un colt era Ea.Sper sa va placa!!Next!?😍😘❤❤❤
CITEȘTI
Mereu acolo
Short StoryGeni o fata de 15 ani este mereu acolo cand cineva din rudele sau prieteni ei au probleme....Dar desi rezolva problemele altora problemele ei nu le poate rezolva pentru ca avea mereu senzatia ca nimeni nu o intelege...Din acest motiv ea tot se trens...