Intalnirea

24 2 0
                                    

"Dar neseara daca ne vedem ce are!?"
Ma ridic si mai citesc mesajul odata si ii raspund:"Neseara!Unde!?Cum!?"
Era ora 2 si el voia sa ne intalnim!?Era asa ciudat...eram imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou larg si mai lung decat pantaloni.
Imi iau o bluza super lunga si astept sa imi scrie,si vazand ca mi-a dat mesaj am citit:"Sunt la coltul strazi vii!?"
Am iesit pe furius din casa....era cam frig afara...
Ma astepta la coltul strazi cum am iesit din casa s-a intors spre mine...Inima mea imi batea din ce in ce mai tare...
Cum am ajuns langa el i-am spus:
-Buna!
El:
-Buna
Eu:
-Ce faci!?De ce ai venit la ora asta sa ma vezi!?
El:
-Geni,te iubesc!
Nu am mai putut sa spun nimic m-a sarutat si nu ma puteam impotrivi cu nimic,si il placea de el si visam momentul asta.
Dupa un moment ma ia in brate si imi spune din nou:
-Ai vrea sa fii cu mine!?
Ma trag din bratele lui si vreau sa plec in casa.
Ii simt suflarea in timp ce ma ia din nou in brate de data asta pe la spate.Ma intorc cu fata la el ochii lui slipeau in lumina lunii,il iubeam era ceva la el care ma inebunea.
Totul parea perfect.M-a sarutat.Felul cum ma tinea in brate ma linistea.La lumina lumii totul parea altfel,eu-el paream doar doua umbre.
Timpul fugea pe langa noi si noi stateam doar,nu scoteam niciun cuvant.
Imi iau inima in dinti,chiar daca as fi vrut sa stau toata viata in bratele lui aveam scoala peste 2 ore.
Imi ating usor buzele de obravul lui si spun:
-Eu trebuie sa plec,peste putin timp am scoala.
El:
-Bine,te iubesc,ai grija de tine.
Eu:
-Si eu te iubesc,si ai grija de tine.
Intru in casa pe furis asa cum am si iesit si ajunsa in camera mea,stand pe pat incep sa ma gandesc la el,la ochii lui,ma indragostisem nebuneste de el.Era singurul baiat pe care simteam ca nu pot trai fara el.Dimimeata familia mea era super agitata doar eu eram paralela de realitate.Ce se imtampla cu parinti mei!

Sper sa va placa...Nu am scris de mult pentru ca telefonul a fost la reparat si nu am avut cum sa scriu...Dar o sa ma revensez,o sa scriu in fiecare seara cate un capitol.Next!?pup

Mereu acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum