Ea!

26 4 2
                                    

Ma uitam la ea in timp ce autobuzul se oprise pentru a urca.Voiam asa mult sa o cunosc,era o fata misterioasa,o zi insorita si foarte frumoasa iar ea era posomorata trebuia sa rezolv asta.Am urcat apoi ea m-a urmat fara a ridica privirea deodata tresari cand cel care conducea autobuzul o intreba de bilet.
Mai erau doar doua locuri,ocazia perfecta pentru a vorbi cu ea.Cand s-a asezat langa mine m-am uitat la ea atent,era asa frumoasa,ochii albastri iar parul lung blond o faceau sa para perfecta dar voiam sa ii vad fata zambind.Atunci ii spun ca o nebuna:
-Buna!Eu sunt Geni,si nu vine de la Genifer.Tu cum te numesti!? :)))
Zambea...avea un zambet minunat.Apoi zise:
-Buna!Sunt Elisa,dar poti sa imi spui Eli.
-Si Eli tu ai vrea sa mai ai o prietena,adica una noua!?
-Eu o prietena noua!?Dar nu am prietene.Eu nustiu.
Fata ei se intristase din nou,Super-Eroina trebuia sa salveze situatia :))
-Eli,dar ai o prietena,eu sunt aceea,oficial sunt prietena ta.
Zâmbi.
Am ajuns la scoala si m-a surprins ca ea era colega mea,doar ca nu a fost prima zi.Era perfect,ne-am pus in aceiasi banca iar apoi mi-a spus:
-Pot sa iti spun ceva!?
-Desigur spune,Eli,te ascult!
-Geni,eu nu am prieteni pentru ca sunt orfana. :((
Am ramas socata,cum puteam rezolva asta nici un copil nu ar merita asta,mai ales ca era o fata frumoasa.
-Eli,de acum sa nu te simti singura o sa fiu langa tine mereu iti promit! ❤
Am luat-o in brate si am zambit,poate o sa se simta mai bine,in plus si eu eram mai bina vazand ca am o prietena.Orele au trecut,scoala se terminase tata nu venea deci trebuia din nou sa merg cu autobuzul dar nu era ceva asa urat acum ca o cunosteam pe Eli.
Si cand credeam ca totul e perfect,si ma indreptam spre autobuz un tip mi-a pus piedica apoi a intat in autobuz,asezandu-se in spatele meu si tragandu-maa de par.Ce tip enervant!Ce o fi cu el!?

Deci!??Next!?Pupici😘😘Sper sa va placa.

Mereu acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum