La spital,in timp ce asteptam ca doctorul sa imi spuna ce avea bunica,ni se paru ca il vad pe "baiatul misterios" pe care acum credeam ca il cunosc si ca niciodata nu o sa mai fie "baiatul misterios".
Doctorul ma anunta ca bunica e bine doar ca o sa o mai tina 24 de ore sub observatie....Ce usurinta..credeam ca e grav privind la starea ei din aceea dimineata.
M-am dus acasa la rugamintea bunici sa am grija de casa.
Eli normal ca venise la mine si i-am spus tot ce s-a intamplat.
Imi placea foarte mult de Stefan si simteam cum inima imi batea foarte tare cand auzeam doar numele lui,si fiind primul baiat de care ma indragostisem cu adevarat asta il facea special.
Eli imi povestise cum auzise de Stefan ca nu e un baiat tocmai ok,dar eu nu bagam pe nimeni in seama cand veni vorba de alegerile mele.
Bunica a fost externata asa ca m-am dus dupa ea,am luat primul autobuz si cand aproape am ajuns la spital il vad apoi soptesc:
-"Stefan!"Bat in geam si ii fac cu mana zambind!
El se uita la mine si zambeste.Ma intorc cu spatele vrand sa vada ca nu ma intereseaza de el,ca eu sunt greu de cucerit si ca la mine nu se da oricine.
Eu il placeam la nebunie,il iubeam.Cand autobuzul a pornit m-am intors cu fata si m-am uitat in spate el nu mai era acolo.Am lasat privirea in jos,oricum la urmatoarea statie trebuia sa cobor,deci privirea lui mi-a patruns in inima,zambetul ala pff era imposibil sa nu te indragostesti.Deodata am simtit doua maini care m-au cuprins pe la spate,m-am speriat si m-am intors repede si l-am vazut!L-am luat si eu in brate si l-am tinut stans incat nu imi venea sa ii mai dau drumul.M-a sarutat si apoi mi-a spus:
-Iubita mea,te iubesc!
Eu am soptit:
-Iubitul meu,si eu te iubesc!
El:
-Iubita ce cauti tu aici?!?
Eu:
-Am venit la bunica,e bolnava si...trebuie sa cobor!
El:
-Unde sta ea!?
Eu:
-Dupa amiaza la Mal!
Apoi dupa ce m-am coborat,aproape uitasem de bunica si am ramas uitandu-ma un pic dupa autobuz.
Oare va veni!?
bunica era bine si asta conta mult..o iubeam enorm.
Asteptam cu nerabdare intalnirea de la Mal dar mai intai trebuia sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac!!Next!?Sper sa va placa!Pupici!
CITEȘTI
Mereu acolo
Short StoryGeni o fata de 15 ani este mereu acolo cand cineva din rudele sau prieteni ei au probleme....Dar desi rezolva problemele altora problemele ei nu le poate rezolva pentru ca avea mereu senzatia ca nimeni nu o intelege...Din acest motiv ea tot se trens...