Indragostita

35 3 1
                                    

A doua zi m-am urcat in autobuz si il cautam cu privirea dar nu era.Ajunsa la scoala primesc un mesaj cu"Buna dimineata iubita mea,scuze ca nu ne vedem saptamana asta,nu te ingrijora sunt acasa doar"
Era Stefan stiam sigur...Zambesc!Am intrat in clasa si toti radeau fara sa observe ca si eu am intrat in clasa,m-am pus repede in banca si m-am pregatit de ora.
Profesoara mea "preferata"mi-a verificat tema si pedeapsa...Absolut oribil...Cateva ore pierdute sa fac ceva care nu imi placea un chin...
Toata ziua am vazut in ceata si nu stiam ce se intampla...
Dupa ce ajung acasa parintii mei erau deja in camera mea,nu intelegeam ce se intampla.Asa ca imi iau inima in dinti si am spus repede cu frica:
-Ce s-a intamplat si de ce sunteti aici la ora asta!?Nu imi venea sa cred ca le ceream socoteala parintilor mei..dar poate profesoara "preferata"ma dat in gat...Si tresar cand o aud pe mama spunand:
-Geni,noi suntem bine,dar tu cum esti!?
Ma asez langa usa las privirea in jos si tac,iar tata continua:
-Iti lipseste Eli!?
Tac si doar ascult.
Mama:
-Ai vrea sa fie aici,sa fie mereu cu tine!
Nu am stiut ce sa raspund dar am sarit in picioare si am tipat:
-Tradatoarea aia,care ma abandonat,care de atata timp nu mi-a dat niciun mesaj...Nu!Nu o vreau aici,niciodata!
Am placat la baie unde am si adormit de atata plans...Imi era dor de Eli dar nustiu ce ma apucase in acel moment...sau poate era gandul ca ai mei au spus daca o vreau ca sora....eram sigura si aveam probleme de rezolvat,pai o sora sau un frate ar fi cea mai mare problema.
Nu ma intelegeti gresit o iubeam pe Eli doar ca prietena dar daca ar fii fost vorba sa imi fie sora nu ma puteam obisnui..
La miezul noptii ma trezesc si imi amintesc de teme...Pff asta mai lipsea...
Eram nelinistita,si nu era din cauza temelor,ci Stefan ma facea sa simt fluturi in stomac.
Pe la ora 01:00 imi suna telefonul dar inchid imediat fara sa ma uit cine imi deranja somnul.Dupa vreo 10 apeluri pierdute,am raspuns suparata si obosita:
-Cine esti si ce vrei,nu ma poti lasa sa dorm!?Veziti de treaba ta!!
Proasta de mine nu stiam ca la celalalt capat era Stefan de care acum eram indragostita.
Ma ridic din pat pe intuneric dupa ce inchid si ma uit sa vad cu cine am vorbit urat..Cand am vazut ca Stefan era cel care ma suna si cu care am vorbit urat am incercat sa il sun dar nu raspundea.Dupa multe incercari ma pun in pat si ii dau mesaj:"Heii,Stefan scuze ca ti-am vorbit asa si ca nu am raspuns din prima,cand sunt deranjata din somn sunt nervoasa,imi placi!"
La care el raspunde imediat:"Nervoasa mea,vreau sa te vad imi e foarte dor de tine,imi placi mult de prima data cand te-am vazut!"
Imi era dor putin de el dar gandurile imi fugeau si la Eli de care imi era mai dor.
Atunci eu ii scriu:"Ne vedem saptamana viitoare,sa nu iti faci griji."
Stefan imi trimite atunci:"Saptamana viitoare!?..............

Next!?Eu sper sa va placa,vot va rog!...Pup!😘😘❤❤

Mereu acoloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum