Partea 1. :))
Pana sa cobor am fost chinuita tot drumul a fost un chin,dar nu puteam sa le spun alor mei,am crescut si nu le povesteam prea multe dar Eli era acolo si in ciuda lui noi radeam.
Ziua era perfecta asa ca am luat-o pe Eli la mine,in ziua aia numai teme nu am facut,in rest am facut orice.
Dupa multa inghetata si multa apa,ne-am asezat pe canapea razand.Am tacut o clipa si am spus:
-Eli!Ai vazut ce privire avea "baiatul misterios"!?(am spus baiatul misterios pentru ca eu si Eli ne-am decis sa il numim asa)
-Geni,avea o privire ciudata doar de asta ii spune "baiatul misterios"la ce te gandesti!?
-La nimic Eli,e doar un baiat,toti sunt la fel!
Inima imi batea mai tare,am mintit,avea ceva in privire,chiar daca am incercat sa ocolesc contactul cu privirea lui misiunea era imposibil de indeplinit,corpul nu ma asculta.Eram curioasa sa il cunosc pe acel baiat de data aceasta nu era la fel ca la fata cea blonda.
Dupa plecarea Elisei incercam sa ii fac portretul in minte,inima imi batea mai tare si deschideam ochii,asteptam sa treaca odata mai repede noaptea si a doau zi sa il vad!
Era abia ora 19:00 stateam la birou si terminindu-mi temele...Calculatorul era aprins si vorbeam cu fosti colegi despre noile scoli si noi colegi.
Dar speram ca urmatoarea zi sa il intalnesc iar,pentru ca de fiiecare data cand ma gandeam la el imi batea inima mai tare.Visul meu mi l-am spulberat singura cand mi-a venit o intrebare:De ce "baiatul misterios" s-ar indragosti de mine!?
Si in plus eu nu am timp de baieti si asa am destule probleme,un "baiat misterios" ar fi una in plus!Ok,gata si capitolul 4!Next!?Sper sa va placa!😘😍❤
CITEȘTI
Mereu acolo
Short StoryGeni o fata de 15 ani este mereu acolo cand cineva din rudele sau prieteni ei au probleme....Dar desi rezolva problemele altora problemele ei nu le poate rezolva pentru ca avea mereu senzatia ca nimeni nu o intelege...Din acest motiv ea tot se trens...