Κεφάλαιο τρίτο

9.9K 1.1K 127
                                    

"Εσύ; "

Λέμε ταυτόχρονα .

Τώρα που βρίσκομαι μπροστά του , θα με σκοτώσει σίγουρα .

"Βρε!Βρε !Βρε! Τι ευχάριστη έκπληξη"

Τα χείλη του σχηματίζουν ένα πλάγιο χαμόγελο ,καθώς τα μάτια του με σκανάρουν από τα πόδια μου μέχρι το στήθος μου όπου μένουν εκεί .

"Εκχμ."βήχω .

Σαν να ξυπνάει με κοιτάει στα μάτια και ανοιγοκλείνει  τα δικά του .

"Ήρθες να ξεπλύνουμε το γάλα από το σώμα μου μαζί ; Κρίμα έχω κάνει μπάνιο "

Μου λέει με πονηρό ύφος αφού χτυπάω την πόρτα του μόνο με ένα μαγιό .

Τι ήθελα και χτύπησα την πόρτα γαμώτο .

"Εεε βασικά , εγώ μένω στο απέναντι σπίτι και ξέρεις ...να μωρέ , ο αδελφός μου μου πήρε το παρεό και την πετσέτα μου και με κλείδωσε έξω "

Λέω γρήγορα και εκείνος απλά σμίγει τα φρύδια του .

Ύστερα σταυρώνει τα χέρια του στο στήθος και στηρίζει τον γοφό του στην κάσα της πόρτας .

Και μετά ... Γελάει , πραγματικά .
Ξεκαρδίζεται .

Χμμ...ωραία λακάκια έχει .

Σκάσε Κάθριν .

"Και εγώ τι μπορώ να κάνω για εσένα γειτονάκι ;"

Με ρωτάει με εμφανείς διάθεση στην φωνή του .

"Αν μπορούσες να πάρω τηλέφωνο την μαμά μου για να την ρωτήσω σε ποια γλάστρα έχει τα δευτερα κλειδιά "

Τον ρωτάω και περιμένω την απάντηση του , εντάξει σίγουρα θα είναι αρνητική .

"Εντάξει λοιπόν , πέρασε μέσα "

Οκ εντάξει , μάλλον ζω και κάποιο παράλληλο σύμπαν , την προηγούμενη μέρα ήθελε να με πνίξει και τώρα με αφήνει να μπω σπίτι του και να τηλεφωνήσω στην μαμά μου .

Μου κάνει χώρο για να περάσω και μπαίνω μέσα διστακτικά .

Ένα αεράκι με διαπερνάει από κάποιο ανοιχτό παράθυρο και τρίβω τα μπράτσα μου .

Bad boy likes his shirt on meМесто, где живут истории. Откройте их для себя