Κεφάλαιο δέκατο έβδομο

9K 1.1K 218
                                    

"Το Β ρε μπουμπουνα "
Ψιθυρίζω στον Τζός κλοτσώντας τον στο πόδι και εκείνος απλά τρίβει τον σβέρκο του χαμογελαστός .

Πάλι καλά που το τεστ βιολογίας είχε επιλογές , α,β,γ και μπορούσα να του τα πω πιο εύκολα .

Ο βλάκας εχθές δεν ήθελε να διαβάσουμε καθόλου , όλο το βράδυ σχεδόν το βγάλαμε σε εκείνο το σπίτι ξαπλωμένοι στην κουβέρτα αγκαλιά .

Μια λέξη , βασικά , καμία λέξη , απλά
Δοζξχξσμξχσκχσπχ.

Νομίζω πως καταλάβατε την αντίδραση μου .

"Ερώτηση 5"

Τον ακούω να ψιθυρίζει βγάζοντας με απο τις σκέψεις μου .

"Το αλφ- ααααα κράμπα , κράμπα "

Φωνάζω στο τέλος πιάνοντας το πόδι μου , όταν η καθηγήτρια με κοιτάει με μισό μάτι που μιλάω στον Τζός .

"Τι έγινε Μπρίντον κορίτσι μου ;, το ποδαράκι σου έπαθε άλφα -ααααα κράμπα ;"

Το σηκωμένο μέχρι τον θεό φρύδι της καθηγήτριας με κάνει να σηκώσω και το δικό μου . Μου την σπάνε οι καθηγητές όταν το παίζουν έξυπνοι .

"Όχι κυρία , σκέτο κράμπα "

Χαμογελάω τρίβοντας το πόδι μου .

"Να σου το τρίψω εγω ;"
Ο Τζός προσφέρεται μπροστά σε όλη την τάξη και αμέσως γουρλώνω τα μάτια μου .

Ο βλάκας ο νεάτερνταλ θα μας φέρει κακό μπελά .

"Σκάσε εσύ "

Λέω ψιθυριστά μέσα από τα δόντια μου , διατηρώντας ένα ειρωνικό χαμόγελο , καλά το λέω εγώ πως είναι ένας άξεστος νεάτερνταλ .

Τι του βρήκα θεέ μου ;

Μα τι λέω , γιατί να του βρίσκω εγ-

Εντάξει Κάθριν το παραδέχτηκες ότι είσαι ερωτευμένη μαζί του στο προηγούμενο κεφάλαιο σταματά τώρα τα ψέματα .

ΣΚΑΣΕ ΦΩΝΟΥΛΑ , ακόμα προσπαθώ να το αρνούμαι  κάπως , σουτ .

Α ναι σωστά , που ειχαμε μείνει , ναι , εκεί που ακούει όλη η τάξη πως ο Τζός θέλει να μου τρίψει το πόδι μου .

"Κάθισε εδώ "

Μου δείχνει μια άδεια θέση μπροστά μπροστά και με χαμόγελο γεμάτο νόημα προς τον Τζός , σηκώνομαι και κάθομαι στο θρανίο που μου έδειξε η καθηγήτρια .

Bad boy likes his shirt on meNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ