Κεφάλαιο πέμπτο +cast

10.4K 1.1K 118
                                    

Λοιπόν , αφήνω το λάπτοπ μου στην μανούλα μου και την παρακαλώ πολύ να μην το δωσει στον μικρό γιατί θα το καταστρέψει .

Αφήνω τα ρούχα μου στην κολλητή μου από την Φλόριντα και τα προφυλακτικά με γεύση φράουλα που μου πήρε η τρελή η μάνα μου , αφού έτσι και αλλιώς δεν θα τα χρειαστώ και η Βερόνικα είναι σεξομανής .

Παρακαλώ πολύ να της τα στείλετε με κούριερ .

"Άμα σε πιάσω στα χέρια μου αυτήν την φορά θα σε σκοτώσω "

Η φωνή του ηχεί ακόμα μια φορά στα αυτιά μου και τώρα νιώθω την δύναμη του στην πόρτα, όπου με μεγάλη ευκολία ανοίγει, σέρνοντας με προς τα πίσω .

Πάω στοίχημα ότι δεν κατάλαβε καν πως κρατούσα αντίσταση .

Κάνω γρήγορα βήματα προς τα πίσω καθώς εκείνος έρχεται προς τα εμένα δείχοντας αρκετά εκνευρισμένος .

Φλέβες πετάγονται από το λαιμό του πράγμα που τον κάνει ακόμα πιο τρομακτικό καθώς με πλησιάζει  ακόμα πιο γρήγορα από ότι πριν και τώρα πια το σώμα μου είναι κολλημένο σε έναν τοίχο του δωματίου του .



'' Τζός ; δικέ μου ! όλα καλά ; '' παριστάνω την άνετη με εκείνον να με κοιτάει ειρωνικά .

''όλα καλά , αν εξερέσεις πως μια τρελή, ανώρημη και αντιπαθητική κοπέλα , μόλις μου στέρισε ένα καλό πήδημα με την Μέλανι ''

απαντάει νευριασμένος και εγώ ανασηκώνω τους ώμους μου σαν να μην συμβαίνει τίποτα .

''έλα μωρέ τζός, μια πλακίτσα ήταν , θα ξαναγυρίσει η τύπισα ''

τον κοπανάω στον ώμο .

''ξέρεις γατούλα '' χαμογελάει .

πάει μια τούφα πίσω από τα μαλλιά μου, δεν κάνω την κίνηση να  απομακρύνω το χέρι του, έχει είδη πολλά νεύρα .

''θα μου το πληρώσεις πολύ ακριβά αυτό ''

λέει ήρεμα σαν μανιακός δολοφόνος που όντως θέλει να με αποτελειώσει .

του άξιζε τόσο γαμημένα πολύ όμως , μου φέρθηκε σαν κόπανος.

Δεν κάνει άλλο βήμα μιας και είμαστε είδη πολύ κολλητά ο ένας στον άλλο .

Το χέρι του πάει στην μέση μου και με σηκώνει για άλλη μια φορά στον ώμο του .

"Οο έλα τώρα , όχι πάλι "

Γκρινιάζω . Όχι βέβαια πως με χαλάει να βλέπω τον κωλ-.

Γαμημένοι ορμόνες, γιατί με κάνετε και κοιτάω εκεί που δεν πρέπει ;

Bad boy likes his shirt on meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora