"Τι χο πενσναντο τουτο ιλ τζορνο ;... δεν ξέρω κάπως ετσι ακούστηκε "
Λέω γελώντας καθώς πέφτω με φορα στο κρεβάτι με το κινητό στο αφτι μου , ακούγοντας το δυνατό γέλιο της Όνελη απο το ακουστικό .
"Ούτε προφορά δεν εχεις μωρή βλαχαρα "
Λέει μεσα απο τα γέλια της και την φαντάζομαι να έχει τυλιχτεί στο κρεβάτι της κρατώντας την κοιλιά της .
"Δεν ξέρω τίποτα απο ιταλικά , αλλα εκείνος έχει μια προφορά , τι να σου πω , απανωτοί οργασμοί "
Λέω αναστενάζοντας ... ειναι απλά τοσο υπέροχο που ειναι δίγλωσσος , με ανάβει τοσο πολυ η όλη κατάσταση ...
"Η μαμά του του μιλούσε ιταλικά απο τοτε που όταν μωρό , και έχει παει Ιταλία αρκετές φορές , οποτε το βρίσκω λογικό να έχει προφορά . "
Η κολλητή μου λέει με λογική στην φωνή της και ειμαι σίγουρη πως αυτην την στιγμή ανασηκώνει τους ωμούς της.
"Μήπως ξέρεις να μου μεταφράσεις τι στο καλο μου ειπε ; "
Ρωτάω έχοντας την ελπίδα πως κατι ξέρει απο ιταλικά .
"Εδω μπερδεύω και την γλώσσα μας καμία φορα , ιταλικά θα ξέρω μωρή ; Κάθριν ... συγκεντρώσουν "
Λέει γελώντας και το κανω και εγω .
Ούτε google translate δεν μπορώ να πάω , δεν ξέρω καλα καλα πως να το προφέρω , θα ξέρω και πως να το γράψω για να μου το κάνει μετάφραση ;
"Σήμερα το ξέρεις πως έχει εγκαίνια ενα καινούργιο κλαμπ και θα πάνε όλοι οι τελειόφοιτοι , θα παμε ετσι ;"
Λέει γεμάτη ενθουσιασμό .
"Φυσικά και θα παμε , αφού θα ειναι όλοι εκεί "
Απαντάω εξίσου ενθουσιασμένη . Καιρό ειχα να πάω σε κλαμπ ... να πιω κανα ποτακι .
"Θα ειναι εκεί και ο Τζός σου"
Κάνει πονηρά και ξεφυσάω αγανακτισμένη ... ποιος "μου" μωρή ; ακόμα δεν ξερουμε τι μας γίνεται , έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας με τον τυπα .
"Βασικά σου είπα , είμαστε κάπως ελεύθερα τώρα , οποτε με αυτο υποθέτω πως εννουσε για το οτι μπορεί να κάνει κατι και με άλλες . "
Απαντάω παίζοντας στα δάχτυλα μου το κατω χείλος μου .... τι στο καλο καλο έχουμε γαμωτο ;
"Δηλαδή άμα φασωθει με κάποια άλλη και εσύ με κάποιον άλλο δεν θα παρεξηγηθείτε θες να μου πεις ;"
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad boy likes his shirt on me
Romansa"Έλα φόρα αυτό " Μου πετάει ένα του μπλουζάκι και το φοράω . Παρατηρεί το ύφασμα που καλύπτει το σώμα μου και χαμογελάει με αυτό το ύφος που πάντα με κάνει να θέλω να του σπάσω την όμορφη μούρη του . "Να ξέρεις πως μισώ να φοράω οτιδήποτε σου ανοίκ...