Κεφάλαιο δέκατο

8.8K 1K 47
                                    

"ΠΡΩΙΝΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ !!!"

Φωνές ακούγονται από έξω και ανοίγω να μάτια μου νιώθοντας ένα βάρος πάνω μου .

Μα φυσικά, ο Τζός δεν έχει κουνηθεί από πάνω μου ούτε εκατοστό , όλο το βράδυ η ανάσα του χάιδευε ζέστη το σώμα μου και που και που ένιωθα τα μάτια του να με κοιτάνε , σαν να ξυπνούσε στην μέση της νύχτας .

"ΕΙ Τζός ξυπνά "
Μουρμουρίζω και εκείνος βγάζει ένα παραπονιάρικο ήχο από το στόμα του , σφίγγοντας με πιο πολύ πάνω του .

''έλα μωρέ κάτσε λίγο , έχω βολευτεί πάνω σου ''

λέει με βαριά φωνή από τον ύπνο η οποία με κάνει να ανατριχιάσω από το πόσο σέξυ είναι.

Ναι ρε το παραδέχομαι επιτέλους, ο Τζός είναι γαμημένα ΣΕΞΥ .

Παραδέχομαι από μέσα μου . Όμως δεν παύει να είναι βλάκας , αυτό είναι σίγουρο .

'' ρε Τζός έχω πιαστεί "
Γκρινιάζω προσπαθώντας να τον σπρώξω από πάνω μου όμως μάταια .

Τα χέρια του σφίγγουν ακόμα πιο πολύ την μέση μου και τα χείλη του φιλούν την κοιλιά μου που τόση ώρα είναι ακάλυπτη αφού η μπλούζα μου έχει ανεβεί .

Το σώμα μου ανατριχιάζει και κοκαλώνω στην θέση μου . Τι στο καλό κάνει ;

''έι , μακρυά από την κοιλιά μου ''

κοπανάω το κεφάλι του ελαφρά και εκείνος το σηκώνει κοιτάζοντας με.Τα χέρια του αφήνουν την κοιλιά μου και με εγκλωβίζουν δεξιά και αριστερά μου πηγαίνοντας από πάνω μου .

''οο έλα γατούλα , αφού ξέρω ότι με θες''

ψιθυρίζει στο αυτί του αισθησιακά .

όπα! όπα ! μπάστα λίγο μεγάλε , τι είπε μόλις τώρα; , τον θέλω , εγώ; αυτόν ;

ΧΑ! ούτε στα όνειρα του , το ψώνιο , τώρα θα μάθει .

χαμογελάω πονηρά και τυλίγω τα χέρια μου γύρο από τον λαιμό του και τα πόδια μου γύρο από την μέση του .

''ξέρεις Τζός ... νομίζω πως έχεις δίκιο , σε θέλω ... πιο κει πρέπει να πάω για ΠΡΩΙΝΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ '' .Φωνάζω στο
τέλος και τον σπρώχνω από πάνω μου.

Πέφτει  στο πλάι και προσπαθεί να με ξαναπιάσει όμως καταφέρνω και βγαίνω απο την σκηνή βγάζοντας αμέσως τα ρούχα μου και μένοντας με το μαγιό .

Το κεφάλι του βγαίνει ελάχιστα από την σκηνή κοιτάζοντας με.

"Δηλαδή όλο αυτο που έκανες τώρα το σημαίνει ;"

Bad boy likes his shirt on meحيث تعيش القصص. اكتشف الآن