"Παμε για μάθημα ;"
Η Ελίνα πιάνει τον καρπό μου και με τραβάει απαλά για να έρθω στα λογικά μου , αφού τόση ώρα κοιτούσα την κατεύθυνση όπου είχε παει ο Τζός .
"Ν-ναι "
Απαντάω σιγανά κομπιάζοντας και αρχίζω να προχωράω μαζί της .
Ο Μπρουκς παλι δεν δείχνει να ενοχλείται απο το κουδούνι , αντίθετα κάθεται σε ενα παγκάκι και αρπάζει ενα τσιγάρο ανάβοντας το .
Μάλλον δεν έχει σκοπό για μάθηση .
Όταν πια με την φιλη μου αγκαζέ προχωραμε στο μπροστά προαύλιο , αρχίζει τα αστεία της για την πρόσφατη σχέση της και το ποσο γλυκός ειναι ο Τρέβορ που κοντεύει να την κάνει να γίνει και εκεινη λίγο γλυκιά .
"Έρχεται σπίτι μου πάντα με την αγαπημένη μου σοκολάτα και μου λέει ποσο πολυ του αρέσει που λερωνομαι σαν μικρό παιδι και μετα με φιλάει για να μου καθαρίσει τα χείλη "
Κάνει όμορφα και γελώντας μας οδηγεί μεσα στο κτήριο για το επόμενο μάθημα .
Το γέλιο μου κόβεται μαζί και το δικό της όταν έξω απο την τάξη μας βρισκεται ο Τζός μαζί με μια κοπέλα .
Μην μου πείτε πως νομίζατε πως ανταλλάσσουν σημειώσεις .
Σιγα μην έκανε κατι τέτοιο .
Την φιλάει ο ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑΣ .
Την έχει κολλήσει αγριεμένα σαν να προσπαθεί να εκτονωθεί πανω της , δείχνει νευριασμένος για κατι .
Την χουφτώνει άγρια και εκεινη κάθεται μπροστά απο την τάξη και τον αφήνει να την χουφτώνει .
Και βέβαια όλη ξέρουμε ποια μαλάκο ειναι .
Η καργια η Κατ .
Ε λοιπόν μου φαίνεται θα δεχτώ όλη την καρνταρομπα που λένε πως ειναι ικανή να δωσει και να της δώσω το σπίτι μου να μείνει , να μην τον ξαναδώ .
Δεν νομιζω πως αντέχω να δω άλλο το live streaming του χαμουρεματος τους που σίγουρα θα εξελιχθεί σε πήδημα στις τουαλέτες .
"Πάω να πάρω λίγο αέρα "
Λέω στην Ελίνα νιώθοντας ενα κόμπο στον στομάχι .
Θελω αέρα , να πάνε να χεστούν τα μαθηματικά κατεύθυνσης .
Τρέχω έξω στο προαύλιο και αμεσως πηγαίνω στο πίσω μέρος .
"Μπρουκς πιάσε ενα τσιγάρο "
Πιάνω τον Μπρουκς απο την μπλούζα ο ποιος ηταν έτοιμος να φύγει για την Τάξη του , και τον τραβάω προς τα πίσω .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad boy likes his shirt on me
Любовные романы"Έλα φόρα αυτό " Μου πετάει ένα του μπλουζάκι και το φοράω . Παρατηρεί το ύφασμα που καλύπτει το σώμα μου και χαμογελάει με αυτό το ύφος που πάντα με κάνει να θέλω να του σπάσω την όμορφη μούρη του . "Να ξέρεις πως μισώ να φοράω οτιδήποτε σου ανοίκ...