Κεφάλαιο εικοστό έκτο

9K 1.1K 220
                                    

"Νομιζω πως θα πάρω και λίγο απο την φράουλα "

Λέω με μπουκωμένο στόμα και με το κουταλάκι της σούπας αρπάζω μια αρκετά μεγάλη κουτάλια παγωτό .

"Θα γίνεις τριπλάσια "

Ο Στίβεν χαχάνιζει, καθώς κάνει εκνευριστικό θόρυβο με το αυτοκινητάκι του πανω στο τραπέζι του σαλονιού .

"Πρόβλημα μου , θα φάω οτι θελω , ας μην με κοιτάνε όταν φοράω μαγιό "

Τον γαργλαω ελάχιστα και χαχάνιζει πέφτοντας στο πάτωμα .

"Και εσύ θα γίνεις το μικρό μου φαλαινακι "

Λέω γελώντας με εκείνον να χτυπιέται απο τα γέλια παρακαλώντας με να σταματήσω .

"Βρε ζουζούνια !"

Η μαμα μου κατεβαίνει απο το δωμάτιο της κοιτάζοντας μας που παίζουμε , με ενα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη .

Τον αγαπάω τον ταραξία , έχει ενα μεγάλο μέρος μεσα στην καρδιά μου .

Τελικά σταματάω να τον γαργαλαω και τον τραβάω βάζοντας τον στην αγκαλιά μου οπου λουφαζει .

"Μαμά , την Κάθριν την εχουν πιάσει τα αγαπησιάρικα της , κατι τρέχει "

Ο Στίβεν χαχάνιζει μεσα στην αγκαλιά μου και στηρίζω το πιγούνι μου πανω στο κεφάλι του ξεφυσώντας.

Προσπαθώ να ξεχάσω αυτά που εχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες , και οι αγκαλιές , τα παιχνίδια και το φαγητό με βοηθούν .

Εδω και σχεδόν μια εβδομάδα εγω και ο Τζός δεν μιλάμε .

Βασικά εγω αποφεύγω τον Τζός που προσπαθεί να μου μιλήσει .

Προσπαθεί να μάθει ποιος μου έβαλε λόγια και τι μου ειπε για να με κάνει να μην θελω ούτε να τον κοιτάω .

Πράγμα αδύνατο αφού κάθε φορα που δεν κοιταζει βρίσκω την ευκαιρία να χαζέψω για λίγο το πρόσωπο του .

Τις εκφράσεις του και το πως κινείται το σώμα του και κυρίως τα χείλη του .

Που πριν λίγες μέρες ηταν τέλεια ενωμένα με τα δικα μου και μόνο εγω ένιωθα και εκείνος απλά φιλούσε μια κοπέλα , την καινούργια ...

Άραγε ένιωσε κατι ; πέρασε ποτε απο το μυαλό του να μείνει μαζί μου ; η απλά έπαιζε το συνηθισμένο του παιχνίδι ;

Bad boy likes his shirt on meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang