Uyarı: 2017 özel bölümünün son partıdır.
***
Baekhyun gözyaşlarını tutamadığında, aynı zamanda da büyüğünün dudaklarını öpüyordu. Son nefesine kadar, doyamadığı dudakları öpüp geri çekildiğinde büyüğü gözyaşlarını farketmişti.
"Ağlıyorsun." Chanyeol konuştuğunda, Baekhyun yüzüne yapmacık bir gülümseme yerleştirdi.
"Önemli değil, devam edelim hadi." Baekhyun büyüğünün kucağında birkaç kez zıpladığında Chanyeol üyesinin ilgi istediğini anlamıştı ancak şuan sırası değildi.
"Ağlıyorsun ve bunun önemli olmadığını mı söylüyorsun?"
"Her zamanki şeyler işte. Yeni yılımın ilk dakikalarını böyle geçirmek istemiyorum." Baekhyun, hayran olduğu dudaklara uzandığında Chanyeol kendini geri çekti.
Bunun üzerine Baekhyun kollarını göğsünde birleştirdi ve bağırmaya başladı.
"Nefret ediyorum tamam mı?! Her seferinde terkedilmekten nefret ediyorum! Sende gideceksin Chanyeol. O kızla evleneceksin ve o kızı bir güzel becerdiğinde ertesi gün beni hatırlamayacaksın bile!"
Baekhyun hüngür hüngür ağlamaya başladı. "Ne saçmalıyorsun? Sana sadece bir kağıttan ibaret diyorum."
"Onunla yaşayacaksın. Her şeyini onunla yapacaksın, peki ben? Ben ne olacağım?" Burnunu çekti. "Evli bir adamı bekleyen sürtük mü?"
Chanyeol usulca gülümsedi.
"Sen benim hayatımın en önemli parçası olarak kalacaksın. Ayrıca ben sadece seninle olacağım, evlilik umrumda değil ki."
Baekhyun büyüğünün gülümsemesine karşılık verdiğinde merakla sordu.
"B-birlikte yaşamaya devam mı edeceğiz yani?" Dudakları titrediğinde Chanyeol dudaklarını öptü ve küçüğüne sarıldı.
"Her zaman birlikte olacağız bebeğim."
Baekhyun altındaki sertlikle geri çekilirken gülümsedi.
"Ufaklık çok yaramaz, beni dürttü!" Baekhyun rol icabı şikayet edercesine konuştuğunda gülüyordu.
"İlgi istiyor." Chanyeol cilveli bir ses tonuyla konuştuğunda Baekhyun'un gülüşü genişlemişti. Ancak oyuncu, rolünü iyi oynamalıydı değil mi?
Son kez ağladığı için hala akmaya devam eden sümüklerini çekti ve Chanyeol'un omzuna vurdu. Chanyeol ona uyum sağlayarak üyesini tuttu.
"Acıttın!"
"Oraya vurmadım bile! Söyle ona beni dürtmeyi kessin!" Baekhyun gülümsememeye çalışsa da engel olamıyordu.
"Acıyor, iyileştir onu." Chanyeol yine aynı şekilde cilveli bir şekilde konuştuğunda Baekhyun kucağından indi ve yan tarafa oturdu.
"Asla." Kabul edilmeli ki, Baekhyun rolünü iyi oynuyordu.
"Ama küçük Channie iyi olmazsa arabayı nasıl kullanacağım?" Chanyeol sırıttığında, bu sırıtış rolüne cuk oturmuştu. (cuk oturmak kelimesini bilmeyenler varsa, tam oturdu demek eheh)
Baekhyun rolüne sadık kalarak memnuniyetsiz bir şekilde öndeki koltukları ayarlayarak öne eğdi ve Chanyeol'un önünde diz çöküp kemerini açmaya başladı.
Kemerini açtığında büyüğü de ona yardımcı olmak adına pantolonunu ve boxerını sıyırdı ve üyesini dışarı çıkartıp elinde aldığında okşamaya başladı. Bu görüntü Baekhyun'u delirtiyordu.