ᴥ16ᴥ

6.5K 326 329
                                    

BÖLÜM BAŞLIĞININ YANINDAKİ İŞARETİ SMUT İŞARETİ OLARAK BELİRLİYORUM :") İYİ OKUMALAR YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ♡

Ertesi gün Chanyeol Baek'e okula gitmemesini söylemişti ve otel odasını özenle hazırlatmıştı. Baekhyun ile unutulmaz bir gece yaşamak istiyordu.

Her şeyin hazır olduğunu düşündüğünde saatin 20:00 olmasını bekliyordu. Dakik biriydi ve saat tam 20:00'da Baek'e mesaj atacaktı.

****

20:00

channie: her şey hazır, sende hazır mısın?

byunnie: evet hazırım.

channie: ne giydiğini merak ettim.

channie: fotoğraf atmak ister misin :d

byunnie: geldiğimde göreceksin zaten yeol

channie: ah pekala...

Chanyeol konuşmayı daha fazla uzatmadan konum attı ve otelin girişine çıkıp beklemeye başladı.

***

20:36

Baekhyun otele girişini yapmıştı. Burası mükemmeldi ve oldukça lüks bir oteldi.

"Nasıl yardımcı olabilirim?" Bir kız kapıda karşılamıştı Baekhyun'u.

Baekhyun gülümseyerek "Park Chanyeol adına bir oda olması gerek." diye mırıldandı utanarak. Sesi az çıkmıştı.

"İsim neydi? Bilgisayardan bakalım hemen."

Kız masasına doğru ilerlerken kısa olan da onu takip ediyordu.

"Park Chanyeol."

Kız bilgisayara ismi girdi ve birkaç saniye sonra Baekhyun'a oda numarasını vermişti.

Küçük olanın içini heyecan ve merak duyguları sararken asansöre binmişti ve birkaç dakika sonra inip odanın kapısının önünde derin bir nefes almıştı.

Ardından kapıya vurmuştu. Ses gelmemişti ancak kapı açılmıştı. Açan kişinin Chanyeol olduğunu düşünerek girdi ancak kimse yoktu.

Odanın ortasında yuvarlak bir masa ve çiçekler bulunuyordu. Özellikle masanın etrafı, güllerle çevriliydi.

Gülümsemeden edemedi Baekhyun. Chanyeol'dan böyle bir şey beklemiyordu. Hatta onunla ilişkisinin buralara geleceğini hiç tahmin etmemişti.

Ardından belinde hissettiği eller ile irkildi. Başını hafifçe yana çevirdiğinde büyük bedeni görmüştü.

Chanyeol gülümsüyordu ve bu Baekhyun'u da gülümsetmişti.

"Beklediğime değmiş." diye fısıldadı kulağına doğru.

Baekhyun utançla başını eğdiğinde Chanyeol boynuna bir buse kondurarak geceye başlamıştı.

Baekhyun gözlerini kapattığında uzun olan, küçük olanın tişörtünün omuz kısmını sıyırmış omzuna öpücükler kondurmaya başlamıştı.

Her öpücüğünde üyesini Baek'in sıkı kalçasına basıtırıyordu.

Baekhyun hiç inlememişti, kendini tutuyordu çünkü utanıyordu.

Ona senden etkilenmem dedikten sonra buraya, onunla birlikte olmak için gelmişti. Bunun sebebi neydi? O çocukla yatmaması için kendini teslim etmesinin sebebi neydi?

Kıskançlık?

Chanyeol'un biriyle birlikte olacağını düşündüğünde midesini alev almış, içinde tuhaf bir karıncalanma olmuştu.

heaven || chanbaek textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin