Chanyeol, buluşma yerini mesaj attıktan sonra Baekhyun adeta ışınlanarak buluşma yerine varmıştı. Kakaolu süte gerçekten aşıktı.
"Hoşgeldin."
Baekhyun buluşacakları kafedeki masalardan birinde oturmuş bekliyorken, duyduğu ses ile o yöne çevirdi başını ve, uzun olan girdi görüş alanına.
"Hoşbulduk."
Dev çocuk, küçüğünün kalkmasına izin vermeden ona sımsıkı sarıldı ve ardından karşısında oturdu.
"Ne yemek istersin?"
Baekhyun duymamıştı. Bunun nedeni ise, karşısındaki kusursuz yüze dalmasıydı. Kulakları gözüne o kadar şirin gelmişti ki, kendini tutamadı ve oturduğu yerde kalkıp uzun olanın yanındaki sandalyeye oturup (dörtlü masaya oturuyorlar) ellerini masumca kulaklarına götürüp dokundu.
"Chanyeol-ah, kulakların çok şirin~~"
Kısa olan aegyo yapmayı ihmal etmeyerek uzun olanın kulaklarıyla oynarken durdurdu onu büyüğü. Burası uygun bir yer değildi.
"Bebeğim, burda olmaz ama bu. Dışardan komik görünüyoruz."
Baekhyun ellerini çekip eski yerine döndü.
"Dışardan nasıl göründüğümüz umrumda değil ki." Dudaklarını büzdüğünde uzun olan dudaklarından bir makas aldı ve gülümsedi.
"Bu gece birlikteyiz. Yarın benimle uyanacaksın, artık hep birlikte olacağız. Bunun için oldukça zamanımız var."
Baekhyun tam tırnaklarıyla oynamaya başlıyordu ki, büyüğünün konuşması ile bakışlarını ona çevirip sevgiyle gülümsedi.
"Gerçekten birlikte yaşayacağız."
"Evet bebeğim." Uzun olan, kısa olanın alnında bulunan ve gözüne girmek üzere olan saçları uzanıp eliyle düzeltirken konuştu. "Çok zamanımız olacak, yapacak çok şeyimiz olacak. Hazır mısın bunun için?"
"Seninle her şeye hazırım."
***
Hem şirin hem romantiğimsi bi bölüm oldu saldjfkasdşl
Hemm bugün yazarınızın doğum günü ^^ 21.12.2016 :")
Okuduğunuz için teşekkürleer yorumlarınızı bekliyorum.
Ha, bu arada smut bölümlerinde +18 gifler sizi rahatsız eder mi?
Ona göre kullanacağım çünkü önüme habire gifler çıkıyor ve kafama takıldı bu soru.
Bunu bir düşünün ve düşünürken attığım yoonmin ficine göz atmayı unutmayın ^^
Vee reklamı da yaptığımda göre gidiyorum şldkfkalşdsa
öpüldünüüüzz >3