4.

160 6 0
                                    

Botrány, szerelem és gyermekáldás a királyi családban?
Írta: Marta Goodwill /The Royality/

Sokaknak meglepetést okozott a tegnap esti kontinensgyűlés résztvevői számára rendezett vacsora, melyet a királyi pár rendezett. A házaspár 5 gyermeke is részt vett ezen az eseményen, s mindegyikük meglepetéssel szolgált a nyilvánosság számára.
Kezdjük a könnyebbekkel. Josepf és Conor hercegeknek ez volt az első hivatalos megjelenésük, szüleik eddig csak lányaikat vitték magukkal ilyen eseményekre. Nagyon ügyesen vonultak be, kísérőjük Marlene hercegnő (39) volt, aki meglátogatta bátyja családját. Marlene hercegnő Moldovában él, férjével, s jelenleg áldott állapotban van. Tegnap a vacsora előtt jelentették be hivatalosan is az örömhírt, melyet már néhány napilap kész tényként kezelt.A palota közlése szerint ikreket várnak, s a kicsik érkezése júliusra várható. A hercegnő kivirult az utóbbi időben.
A király másik húga, Janette grófnő (37) a napokban adott életet Ottokár hercegnek, így ő ezen érthető okból maradt távol.
Következő célpontunk jövendő királynőnk, Haley hercegnő. Kísérője Scott Landry volt. Sokan a palotában azt rebesgetik, hogy ő lesz az a szerencsés férfi, akivel majd leéli az életét a hercegnő. Igazi szerelmesekként viselkedtek az egész vacsora alatt, nem zavartatták magukat egy kicsit sem. Viszont ha ez igaz, akkor ez ellenben áll a hercegnő azon kijelentésével, hogy jelenleg nincs komolyabb kapcsolata senkivel. Ha a pletykák igazak róluk, akkor akár még a koronázás előtt megtörténhet az eljegyzés köztük, s az esküvőre sem kell sokat várni. A palota lapzártáig nem reagált a pletykákra, de elmondásuk szerint minden kiderül majd idővel.
A legidősebb hercegnő, Alexandra (25), akinek a családi állapota férjezett, állítólag állapotos. Nem akarták megerősíteni, se megcáfolni a pletykákat, de házasságkötésük óta mindenki a bejelentésre vár. 4 éve vannak együtt, s augusztusban lesz 2 éve, hogy kimondták a boldogító igent egymásnak Mike Muscowwal. A vacsora ideje alatt le sem vette a kezét a pocakjáról, s őszintén megmondva lehetett látni rajta, hogy terhes. Arca kikerekedett, s a sovány hercegnő helyett egy életerős, vidám nő tárulkozott elénk. Ők ketten jelenleg Dániában, az Amalienborg-palotában élnek. Eddigi nyilatkozataikban mindig kihangsúlyozták, hogy egy gyermek hiányzik az életükből, mert jelenleg csak a kutyáik visznek életet a palota falaiba. Úgy látszik kívánságuk teljesült, s egy szakértő szerint a nyár végén egy gólya látogatja meg őket.
Elérkeztünk Helena hercegnőhöz (23), aki körül most nagy a felhajtás az 1 hét múlva esedékes esküvője miatt. A vacsorával egyidőben olyan képek láttak napvilágot, melyen a hercegnő s egy srác, (aki nem Sebastian Sullodson) csókolóznak. Ezzel még nem is lenne semmi baj, de a képek az eljegyzésük bejelentése után 2 nappal készültek. A srácról 2 órácal később kiderült, hogy Scott Landry volt. Igen, az, aki ma Haley hercegnő kísérője volt. Egész Európa reméli, hogy ezt az affért Sebastian és Helena meg tudja beszélni, s nem kell lefújni ez miatt az esküvőt. A pár Alexandra hercegnő esküvőjén ismerkedett meg, s 1 évvel később jelentették be az eljegyzésüket. Nagyon passzolnak egymáshoz, reméljük meg tudják beszélni. A pár a későbbiekben Londonban, a Buckingham-palotában élne. A palota nem kommentálta a híreket. Mindenki arra számít, hogy egy sajtótájékoztatót hívnak majd össze, ahol minden kérdésre választ adnak majd
Az utóbbi időkből összeválogattuk a királyi család hölgytagjainak legszebb ruháit:

Angelika királyné:
Eljegyzési ruhája:

Angelika királyné:Eljegyzési ruhája:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Királyi Krónikák 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum