Nagy napra ébredt Európa. A trónörökös, Haley hercegnő feleségül megy orosz származású vőlegényéhez, Eric Rollinskyhez. Szöveges tudósításunkban egész nap friss képeket és információkat osztunk meg az eseményekről. Kövessenek minket figyelemmel!
Előzmények:
Még csak augusztus közepén járunk, de mindkét fiatal számára elég mozgalmasan telt az év eddig minden téren.
A fiatalok januárban ismerkedtek össze, amikor is egy interjú miatt kellett közösen dolgozniuk. Kizárókag munkakapcsolat volt köztük, hiszen Haley februárban már Scott Landry mellett mutatkozott egy banketten, és vállalták fel nyilvánosság előtt kapcsolatukat. Erik is visszatalált korábbi párjához, s újra el is jegyezték egymást. Eljegyzésig a hercegnőék is eljutottak, azonban májusban felbontották eljegyzésüket és szakítottak is.
Erik júniusban kötötte volna össze életét Fionával, azonban egy elég komoly és súlyos nézeteltérés miatt az utolsó pillanatban lefújták az egészet. A sértett vőlegény egészen Ausztriáig menekült, ahol a hercegnő újdonsült otthonában lelt menedékre. A két fiatal nagyon hamar összemelegedett, és június 15-én bejelentették eljegyzésüket. Ha lehet hinni a pletykáknak, a királyi család és Mr. Rollinsky családja is ellenezte a két fiatal szerelmét, azonban mára megbékéltek a helyzettel és boldogok az örömteli eseményem miatt, amik mostanában érik őket (Alexandra hercegnő július végén adott életet első gyermekének és Haley hercegnőt 1 hét múlva koronázzák királynővé).
Ha egy kicsit részletesebben meg akarjuk ismerni a házasulandókat, pár mondatban összeszedtük a legfontosabb információkat a jegyesekről.Erik Rollinsky: 1992. 06.15-én született Moszkvában, egy 14 gyerekes családba, Henriett és Kevin Rollinsky 6. gyermekeként. Egyetemre a franciaországi Sourbonne-ra járt, ahol nemzetközi médiatanulmányokat hallgatott. Fényképészként dolgozott egy neves francia hírügynökségnél, egészen eljegyzése bejelentéséig. Fiona Hardley volt az egyetlen komoly párkapcsolata, 2011-2017ig kisebb-nagyobb megszakításokkal együtt voltak. Haley hercegnővel való eljegyzését 2017. 06. 15-én jelentették be, egy Facebook-ra feltöltött képpel.
Haley Elizabeth London Pettington: 1994. 03. 23-án született a versailles-i kastélyban Paul Henry Gustav Pettington és Angelika Hannah Pettington 3. és egyben legfiatalabb lányaként. Születése pillanatában 3. volt a trónöröklési sorban, azonban nővérei lemondása által 1 hét múlva személyében első királynőnket üdvözölhetjük majd, 2016. december 25-én lett trónörökös. Francia egyetemen divattervezői és nemzetközi üzleti jogot tanult. Míg nem volt trónörökös, addig édesanyja egyik alapítványánál dolgozott, illetve egy kampány kialakításában is jelentős szerepet vállalt. James amerikai trónörökössel való párkapcsolata 2012-2016-ig tartott, az eljegyzésre is sor került, azonban a házassági törvény a trónörökösök esetében V. paragrafusa alapján a kapcsolatuknak nem lehetett jövője. 2017. február és május között Scott Landryvel való kapcsolata került a nyilvánosság elé, már az esküvőjüket tervezgették, amit végül kibékíthetetlen ellentétekre hivatkozva lemondták. Erik Rollinskyvel 2017. januárjában ismerkedtek meg, és júniusban fordult komolyra, amikor is el is jegyezték egymást.
10.00: Az esküvőre 2000 vendég hivatalos, a lakodalmon pedig 1000 vendég vehet részt. A jegyesek által kiadott közlemény szerint 1000 vendég az általuk kiválasztott árvaházakból, menedékházakból kerültek ki. Mint ismert, a friss házasok közös projektje szeptemberben indul útjára, melyekben 5 éven át felújítják az egész királyságban lévő árvaházakat. Nyilatkozatukban elmondták, hogy mélységesen szomorúak azzal, amit láttak, hogy milyen szegénységben és nyomorban élnek ezek a gyermekek. Az a hír is járja, hogy ezen programjum után a kórházakat is renoválni fogják, illetve újakat fognak építtetni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Királyi Krónikák 1.
RomansaMiután véget ért a 3. világháború, a világ új felosztás alá került. 5 kontinensen vannak most már uralkodócsaládok, s a kontinensen belüli országokból államok lettek. Haley Európa hercegnője, aki születésekor még csak trónörökös sem volt. Most visz...