Verőfényes napsütésre ébredtem, s azt hittem, hogy csak álmodtam az egészet, de amikor megláttam a kezemen a gyönyörű gyémántgyűrűt, tudtam, hogy ez az egész valóság.
Erikkel együtt mentünk le reggelizni, s az arcunkról le sem lehetett törölni a vigyort.
Csendben ettünk, amíg Steve meg nen zavart minket egy váratlan hírrel:- Kedves tubicáim. Mielőtt azt hinnétek, hogy egész nap édeskettesben andaloghattok a palotában, ki kell hogy ábrándítsalak titeket, mivel a Pettington-család a tárgyalóban, a Rollinsky-család pedig itt a szomszéd kis nappaliban szeretné megtárgyalni veletek ezt az eszement ötletet. Én természetesen mellettetek állok. Viszont Erik, neked egy volt menyasszonnyal is szembe kell nézned.
- Fiona itt van?! - akadtam ki jogosan.
- Nyugi, Haley, lerendezem. Legyen az, hogy külön-külön beszélünk velük, s ha minden jól ment, csinálunk egy közös ebédet, ahol mindenki megismerhet mindenkit. Mit szólsz? - kérdezte reménykedve.
- Azt, hogy tökéletes. Az ötleted tényleg jó, és most legszivesebben elbújnék veled egy szobába, de sajna ez a gyűrű még mindig az ujjamat nyomja. - sóhajtottam nagyot.
- Ha a szüleink meglesznek, a sajtónak hogy szeretnéd tárgyalni a hírt?
- Egy interjút adunk délután 4-kor Thoman Zudwest-nek, a Royal TV riporterének, s már este le is tudják adni az interjút. És hozatunk egy fotóst is, aki közben csinálhat rólunk képeket.
- Okés, benne vagyok. De ugye előtte majd megbeszéljük, hogy mit mondunk a fickónak?
- Persze, ez miatt ne aggódj. - megsimogattam a kezét finoman - És ígérem, hogy amint ez a mai bolondok háza véget ér, csak kettesben leszünk pár napig. Nem akarok egyből belevágni az esküvő-szervezésbe, túl nagy falat lenne..
- Megbocsáss, amiért közbeszólok, de a koronázásra is készülnöd kell, egy csomó mindent be kell magolnod, s a nyelvtanulással is le vagy maradva - szólt közbe Steve.
- Tudom, tudom. De inkább hanyagoljuk ezt a témát, s majd visszatérünk rá. Legyen az, hogy 2 óra múlva találkozunk a szobámban, jó? - néztem fel Erikre.
- Rendben. - gyengéd csókkal búcsúzott el tőlem.
Nos, nézzünk szembe a félelmeinkkel - mielőtt benyitottam volna a tárgyalóba, egy hatalmasat sóhajtottam.
- Sziasztok! - köszöntöttem anyát, apát, Lénát, Joseph-et és Conort.
- Szia menyasszony! - köszöntött egyedüliként Léna. A többiek rezzenéstelen arccal néztek rám.
- Kezdjük ott, hogy alig ismered a fiút. Másodszor másfél hónapja dobtad ki a vőlegényedet, arra hivatkozva, hogy minden túl gyorsan történik. Harmadszor: az egész világ szerencsétlenen röhögött a hó eleji meghiúsult esküvőjén! Áruld el, miért! - vette szigorúra a figurát apa.
- Mert szeretem. Tudom, hogy ő az igazi, a nagy Ő. Leliktársak vagyunk, még ha csak pár hete ismerem is. Összetartozunk, s ezt mindenketten tudjuk. Rá merem bízni a titkaimat, teljes mértékig megbízok benne. Miért halogassuk a dolgot, ha az érzés kölcsönös? Ugyanazt érezzük egymás iránt. Elképzeltük a jövőt. Tud nekem nagyon sok mindenben segíteni. Okos, meg van a logikája. Akár el is tilthasz tőle, meg párválasztót is rendezhetsz, de minden fiú elbukna rajta, mert csak is ő kell nekem. Nem fogom megbántani. Szeretni és tisztelni fogom őt, amíg a halál el nem választ. Azért akarom a koronázás előtt, mert most még kevés dolgom van viszonylag, meg tudok tervezni mindent. Apa, anya! Kérlek, fogadjátok el a döntésemet, s támogassatok. Csak ennyit kérek. - sosem álltam még ki velük szemben ennyire magabiztosan. Mindig meghunyászkodtam előttük, de most nem fogom ezt tenni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Királyi Krónikák 1.
RomantizmMiután véget ért a 3. világháború, a világ új felosztás alá került. 5 kontinensen vannak most már uralkodócsaládok, s a kontinensen belüli országokból államok lettek. Haley Európa hercegnője, aki születésekor még csak trónörökös sem volt. Most visz...