TANITIM | AZAT

62 19 24
                                    

Ruhu soğuk, karanlık adam. Azat babasının özelliklerinin hepsini almıştı. Korkusuz, kararlı ve güçlüydü. Acımasız bir kişiliği vardı. Bu nedenle küçüklüğünden beri öldürmek için eğitildi. Her türlü savaş tekniğini, stratejileri, dövüş stillerini öğrenen Azat asker olarak yetiştirildi. O bir suikastçıydı.

Duyguları olmayan bir adamın intikamını hayal edebiliyor musunuz? Azat babasının düşmanlarını yok etmek için ant içti. Babasını bulmak ve sembolün arkasındaki gerçekleri öğrenmek üzerine çıkmış olduğu yolda karşısına çıkan herkesi öldürdü. Merhameti yoktu.

Babasının adamlarını ve kendi adamlarını toplayarak Ölüler Korosu'nu kurdu. Yeraltı dünyasındaki düşmanlarını temizlemeyi ve babasını bulmayı amaçlıyordu. Fakat bu sırada beklenmedik bir şey oldu. Melek...

Bir kadın tanıdı. Duyguları olmayan adamın tek zaafı o kadındı. Ve o kadın Azat'ın ellerinde öldü. Bu ölümün en büyük suçlusu ise Azrail'di. Öz kardeşi, Melek'i ölüme götüren bir görevi başlattı. Onu yem olarak kullandı ve kız Azat'ın kollarında can verdi.

Azat bu olayın ardından çeteden ayrıldı. Kendi adamlarıyla çalışmaya devam etti. Kardeşine devrettiği çeteye ve Azrail'e karşı ise büyük bir öfke duyuyordu. Onun ölmesini istiyordu. İşte tam bu noktada devreye bir kız girdi. Gece... Bu kızı Azrail'in yanına yerleştiren Azat kardeşinin ölüm emrini vermiş oldu. 

" Ne yapman gerektiğini anladın değil mi Gece? Saf ve iyi bir kız olacaksın. Azrail sana dokunmaya bile kıyamayacak. Onu, gardını indirdiği anda öldüreceksin. Bunu yaptığında çeteye kabul edilmiş olacaksın. Çünkü o bir hain!"

" Anladım. Dediğin her şeyi yapacağım. Babamı bulmak için ne yapmam gerekiyorsa yapacağım."

" Güzel..."


AZRAİL VE GECE #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin