Ii povestesc lui Blair cam tot ce s-a intamplat de cand nu am mai vorbit noi doua. I-am spus in ce circumstante l-am cunoscut pe Bax si aproape ca a sarit la gatul meu ca am plecat singura din clasa avand in vedere ca misuna multi pampalai prin liceu. Apoi i-am povestit ca am dat din nou de cei doi idioti si cum s-a legat ceva intre mine si Bax si cum am ramas la el noaptea trecuta.
Initial nu stie ce sa spuna apoi ma asalteaza cu intrebarile.
- Deci Bax e iubitul tau acum, e bipolar in majoritatea timpului si ai ramas peste noapte la el si practic ai avut noroc ca am aparut eu la tine la usa si l-am mintit pe Dylan?
- Mda, cam asa ceva. Ii spun ridicand din umeri.
- Wow, hai sa nu ne mai certam. Pierd pres multe chestii interesante. Imi raspunde Blair nedumerita.
- Mi-ai lipsit oricum ...
Chiar mi-a lipsit si am avut nevoie de ea uneori.
- Si tu mi-ai lipsit, Grace.
- Ne uitam la un film? Ce spui?
- Sigur, oricum nu am nimic de facut. Deci, sa fie horror? ma intreaba Blair cu un ranjet tampit pe fata.
- Am de ales? o intreb si eu la randul meu dandu-mi ochii peste cap.
- Normal ca nu.
Blair adora filmele horror in timp ce eu aproape fac infarct cand ma uit la asa ceva. Cel mai mult ii place cand se amuza pe seama mea cand ma speri. Uneori o urasc pe fetita asta.
~~~
Mi-am petrecut toata ziua cu Blair si trebuie sa recunosc ca a fost perfect. De mult timp nu am mai petrecut o zi ca intre fete.
Dupa ce pleaca Blair, ma trantesc in pat si fixez tavanul cu privirea. Ma intreb ce a facut Bax toata ziua. Nu am primit niciun semn de la el. Maine e luni si incepe ultima saptamana de scoala. Abia astept vacanta aia. Craciunul o sa fie plictisitor ca de obicei. Parintii mei o sa fie probabil plecati, iar eu o sa fiu nevoita sa raman acasa singura sau sa ma tarasc dupa Dylan la nu stiu ce petrecere unde tot ce fac e sa stau pe o canapea si sa evit pe toata lumea." Yey Craciun! "
Imi iau telefonul si castile si dau drumul la muzica. TDG - Broken Glass e prima melodie care imi vine in minte asa ca o pornesc si inchid ochii. Chiar am nevoie de putin somn.
Din perspectiva lui Bax
Trebuia sa fi stat acasa. Regret ca am acceptat sa vin la petrecerea asta stupida. Ma plictisesc groaznic si nu cred ca mai am mult pana sa plec.
Imi mai iau un pahar rosu din bucatarie si ma asez pe una dintre canapele. Nu inteleg cum se distreaza lumea pe aici. E un mare rahat. Imi termin bautura si ma ridic sa plec. Bine ca nu m-am ametit prea rau. Am venit cu masina si acum sunt destul de fericit ca am avut ideea asta tampita.
Pornesc muzica si incep sa fredonez usor melodia Brig Me Back To Life de la Extreme Music. Imi zboara gandul la satena mea. Ma intreb daca s-a descurcat cu fratele ei. Parea destul de agitata de dimineata. Astept sa ajung acasa si o sa ii dau mesaj sa vad daca a adormit. Ma indoiesc ca mai e treaza avand in vedere ca e trecut de miezul noptii cu mult.
Cobor din masina si ma duc spre micul meu apartament. Incui usa in urma mea si ma descalt din mers. Ma trantesc pe pat si imi scot telefonul din buzunarul blugilor. Ii dau mesaj lui Grace apoi ma duc sa imi fac un dus sa scap de mirosul de tutun si alcool care mi s-a imbibat in par de la petrecerea aia idioata.
Cand ma intorc nu am niciun mesaj, semn ca micuta a adormit. Ma bag si eu in pat si ma pun la somn, ceea ce nu prea functioneaza. Ma ridic si ies pe geam ca sa imi aprind o tigara. Norii sunt cam apasatori si imi dau impresia ca o sa ninga curand. Mai e o saptamana si doua zile pana la Craciun si o sa fiu nevoit sa iau cina cu familia. Totusi nu inteleg ce a apucat-o pe Jenn sa mergem la cumparaturi asa de devreme, dar al dracului sa fiu daca am inteles-o pe fata aia vreodata.
As putea sa o invit pe Grace. Asa nu as mai fi nevoit sa-mi suport toata seara 'minunata' mea familie. Ar fi mult mai usor sa o am pe ea acolo. Sper doar ca nu are planuri. Probabil o sa o intreb maine.
Imi termin tigara si ma pun inapoi in pat. De data asta ochii imi sunt grei si adorm imediat.
~~~
Ma trezesc cu greu si intru direct la dus. Ma gandeam sa ma intalnesc cu Grace azi. Ma intorc in camera dupa ce termin si vad un mesaj pe telefon.
Hei. Am vazut mesajul de aseara. E totul in regula?
Da, totul e ok. Voiam sa vad ce faci, dar adormisei deja. Apropo, o sa vin sa te iau intr-o ora, iubito, deci sa fi gata.
Stai! Ce? O ora? Bax, trebuia sa ma anunti!
Nu ii mai raspund. O las sa fiarba pana ce ajung la ea. Imi place la culme sa o enervez.
Ma duc in bucatarie si imi beau cafeaua. In jumatate de ora trebuie sa plec sa o iau pe Grace. Nu am habar ce o sa facem. Sper ca vine ea cu idei. Atata timp cat sunt cu ea, pot sa stau si o zi intreaga fara sa fac nimic.
" Revino-ti, Baxter. Ce te-a apucat cu dulcegariile astea? "
Al naibi sa fiu daca stiu ce dracu se intampla cu mine. Trebuie sa o las mai moale cu chestiile astea. Acum ceva timp nici nu m-as fi asteptat sa iasa de la mine vorbe de genul asta, dar banuiesc ca toti ne schimbam.
~~~
Astept in fata scarii unde locuieste Grace de zece minute. Chiar ca nu e punctuala. Insfarsit apare si intra in masina. Se apleaca si imi fura un sarut apoi ranjeste la mine.
- Mai mai. Se pare ca cineva e indraznet astazi. Ii spun eu zambind.
- Pai buna si tie, Bax. Imi spune ea ironic.
- Im place modul tau de a imi spune 'buna'.
Al naiba sa fiu daca nu ma innebuneste indrazneala ei. Isi da ochii peste cap apoi isi indreapta privirea in fata.
- Deci? Ce facem? ma intreaba nerabdatoare.
- Astazi o sa facem ce vrei tu. Ii spun indiferent.
- Serios? Atunci o sa fie amuzant. Imi raspunde in timp ce isi freaca palmele si ranjeste.
De ce am impresia ca nu o sa fie ceva in favoarea mea?
- Vreau in parcul de distractii! aproape striga Grace sarind de pe scaun.
- La naiba, chiar e nevoie? banuiam eu ca nu o sa fie o idee buna.
- Oh haide, o sa fie amuzant! ma roaga ea in timp ce face fata aia stupida de catelus.
- Eu ce primesc in schimb? o intreb, ea stiind deja raspunsul.
Se apleaca si ma saruta.
- Doar atat primesc? o intreb facand fata de suparat.
Se apleaca din nou si ma saruta de parca maine s-ar sfarsi lumea.
- As putea sa ma obisnuiesc cu asta chiar foarte repede.
- Ti-ai primit rasplata. Acum sa mergem. Mor dupa popcornul cu caramel!
Pornesc masina si o iau pe drumul spre parcul de distractii din oras. Sper ca e fericita pentru ca eu nu sunt cel mai mare fan cand vine vorba de asa ceva.
CITEȘTI
Baxter
Teen Fiction" - Eu zic sa incetati. Spune tipul a carui fata nu reusesc sa i-o vad. - Nu-ti fa griji. O impartim! Spune unul dintre cei doi idioti. - Luati-va dracu mainile de pe ea! Si asa ii zaresc chipul. Raman blocata ca si cei ce ma tineau imobiliz...