Capitolul 11 - Fata cea noua

47 6 0
                                    


Intru in clasa si vad ca domnul Connor, profesorul de stiinte, nu a ajuns inca. Rasuflu usurata si ma duc spre locul meu. Blair e si ea la scoala si cred ca e prima data cand ajunge inaintea mea. De obicei intarzie foarte mult. Ma asez in banca si o salut. Ma uit prin clasa sperand sa mai treaca timpul pana ajunge profesorul.

Ma opresc cu privirea la o banca din spatele clasei unde observ o fata noua. Sta singura in banca si arata de parca a vazut o fantoma sau ceva. E bruneta cu ochii caprui si pare atat de timida incat ii e frica sa scoata un cuvant. Se intoarce spre mine si observa ca ma holbez la ea asa ca imi intorc repede capul.

- Blair, cine e fata cea noua?

- Nu am habar. Colegii au incercat sa afle, dar se pare ca nu e prea vorbareata.

Blair incepe sa ranjeasca si o lovesc cu cotul in burta. Domnul Connor intra in clasa grabit. Isi cere scuze ca a intarziat, de parca ar fi ceva rau pentru noi, si se aseaza pe scaunul de la catedra.

- Buna ziua! Inainte sa incepem ora as vrea sa va prezint noua voastra colega. Ea este Eleanor Davis. In caz ca va intrebati cum de s-a mutat in timpul semestrului, ei bine, familia ei s-a mutat in oras si a fost transferata la scoala noastra. Eleanor, draga, vrei sa ne spui mai multe despre tine?

Bruneta se ridica din banca si se duce in fata clasei. Se uita lung la domnul Connor si incearca sa schiteze un zambet, dar tot ce reuseste sa faca e sa se strambe la el. Cei din clasa incep sa rada si fata se rusineaza si mai tare. Profesorul le face semn sa taca si Eleanor incepe sa vorbeasca.

- Ahhm, buna! Eu sunt Eleanor si tocmai ce m-am mutat in oras.

- Ahhm, stiam asta deja .. spune Kay, un coleg idiot, si clasa incepe din nou sa rada.

- Kay, te rog sa nu mai vorbesti. Il roaga domnul Connor. Haide Eleanor, fa-ti curaj si prezinta-te. Ii spune el apoi ii zambeste.

- In regula. M-am mutat aici din Denver deoarece tatal meu a primit un loc de munca si a fost necesar sa venim aici. Am studiat acelasi profil la vechea mea scoala si sper sa ma acomodez.

Fata termina de vorbit si fuge in banca ei, iar profesorul isi incepe ora.

~~~

- In regula, copii. Veti avea un proiect pentru data viitoare pe care il veti lucra in echipe de cate doi.

Ne notam tema proiectului si asteptam ca domnul Connor sa faca biletelele pe care va trebui sa le extragem sa ne alegem partenerul.

Blair este prima care alege si sper din tot sufletul sa fiu eu partenera ei.

- Eliot Miller! striga ea. Care erau sansele sa fiu eu in echipa cu ea pana la urma.

Se aseaza in banca si mai are putin si tipa de fericire. Il place pe Eliot de cand am inceput liceul si asta e cam prima ocazie pe care o are sa vorbeasca cu el.

- Bafta, Grace! Stii, chiar voiam sa fim partenere, dar se mai intampla si ...

- Da, Blair. Poti sa taci, stiu ca esti fericita ca il ai pe Eliot in echipa. Ii spun si ii zambesc mandra. E randul meu acum.

Ma duc la catedra si aleg un biletel. Il citesc si sper din tot sufletul ca soarta nu face glume pe seama mea din nou.

- Eleanor Davis. Spun mai mult in soapta si trec in banca mea, unde Blair arata ca o rosie incercand sa se abtina sa nu rada.

- Esti foarte norocoasa, Grace.

- Oh, mai taci. Am o presimtire ca o sa fac tot proiectul singura daca tipa aia nu are de gand sa scoata o vorba. Ii spun oftand.

BaxterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum