Capitolul 12 - Langa mine

48 5 10
                                    


        Din perspectiva lui Grace

     Au trecut deja 2 ore de cand Bax e la mine. Am capatat o durere de cap ingrozitoare dupa ce am alergat dupa el sa-l lovesc cu perna, dar am reusit doar sa ma impiedic ca o idioata si am cazut lovindu-ma cu capul de podea.

     Stau pe canapea cu un Bax umflat de ras de pe urma cazaturii mele, tinandu-mi o punga cu gheata cap. Inca ma simt nelinistita in legatura cu cina cu familia lui. Nu sunt pregatita pentru asta; tot nu cred ca e o ideea prea buna.

     E deja miezul noptii si eu m-am plictisit sa ma uit la comedia asta oribila de la TV. Cand vreau sa ma ridic sa ma duc sa imi iau ceva de baut, observ ca blondul e de mult in lumea viselor. Decid sa nu il trezesc, asa ca ma duc sa imi fac un dus si sa ma schimb in pijamalele mele.

  ~~~

      Ma duc sa verific ce face Bax. Deja a ocupat toata canapeaua si nu pot sa imi imaginez cum a ajuns in pozitia aia de zici ca mai are putin si se rupe.

      Imi iau telefonul si verific daca am apeluri sau mesaje de la fratele meu. Oftez cand vad ca nu am primit nimic, asta inseamna ca nu stiu cand se intoarce si trebuie sa il sun ca sa fiu sigura ca nu vine acasa inainte sa plece Bax.

     Hei, Dylan! Maine dimineata am putina treaba asa ca o sa plec devreme. Voiam sa stiu cand te intorci, in caz ca trebuie sa te astept.

     Ok, asta a sunat mai mult decat banal din partea mea care nu sunt matinala deloc si nu plec nicaieri pana nu dorm cum trebuie.

      Astept cateva minute pana sa primesc un raspuns si ma rog sa nu spuna ca vine acasa curand.

     Probabil ajung maine seara, deci nu iti fa griji. Ai grija de tine, surioara.

     - Daa! Aproape tip cand vad mesajul si ma uit imediat la frumoasa adormita de pe canapea sperand sa nu se fi trezit.

 
      Si tu la fel, fratioare.

      Ma duc sa caut o patura pentru micul meu Adonis apoi probabil o sa infulec ceva si o sa ma bag si eu la somn.

      Il acopar pe Bax si ii dau la o parte suvitele rebele de pe frunte. Nu ma pot abtine. Inca nu imi vine sa cred ca e iubitul meu. Incetasem cu mult timp in urma sa mai sper asta, chiar daca imi placea atat de mult. Si acum iata-ma privindu-l cum doarme pe canapeaua mea. Banuiesc ca uneori ti se implinesc dorintele.

      Ma aplec si il sarut pe obraz. Deschid ochii brusc cand ma trezesc trasa de bratele lui puternice. Ma ia in brate si deschide doar un ochi sa se uite la mine, apoi ma saruta pe frunte.

     - Continua joaca cu parul meu. Imi cam place. Imi spune blondul si incepe iar sa ranjeasca cum numai el poate.

     - Deci ai fost treaz in tot timpul asta? Il intreb si deja incepe sa mi se stranga roseata in obraji. Nu imi vine sa cred era treaz!

      - Dupa ce ai plecat de langa mine m-am trezit.

      - Esti incredibil! Tip la el exasperata apoi il lovesc peste umar. 

      Se ridica cu tot cu mine de pe canapea si imi strang coapsele in jurul lui sa fiu sigura ca nu cad.

      - Grace?

      - Hm?

      - Nu o sa cazi, asa ca mai bine ai slabi stransoarea aia pentru ca nu stiu cat mai rezist.

     Inainte sa imi dau seama la ce se refera ii simt umflatura din pantaloni si din nou, uite-ma ca o macaroana in bratele lui si rosie la fata ca racul. Imi desfac stransoare din jurul lui si imi las picioarele pe langa el.

     - Ahmm.. scuze. Ii spun jenata.

     Imi zambeste si ma lasa jos cand ajungem in bucatarie.

      - Voi avea nevoie de un dus rece dupa asta, dar sunt bine. Pana atunci, trebuie sa mananci ceva. Pun pariu ca nu te-ai atins de mancare azi de cand am plecat din parcul de distractii.

     Avea dreptate. Foamea deja da navala peste mine.

      - Bine, fie. Tu du-te sa-ti faci dus si o sa iti las niste haine mai lejere de la fratele meu. Grabeste-te, o sa fie gata mancarea in jumatate de ora.

      - Bine, iubito.

     Ma saruta apasat apoi se duce catre baie. Ma apuc sa caut in frigider ce as putea sa gatesc, dar pana la urma ma dau batuta si comand ceva.

     Intre timp Bax iese din dus si ajunge si mancarea. Ne puneam amandoi la masa si incepem sa povestim lucruri amuzante ca de exemplu atunci cand Blair a avut prima ei betie. A fost ata de ametita incat a intrat in aparatamentul vecinei ei, iar aceasta era in mijlocul unei partide cu sotul ei. Si de parca nu ar fi fost de ajuns, a inceput si sa vomite cand i-a vazut. Am ras atat de mult de ea incat s-a suparat si nu a mai vorbit doua zile cu mine.

    ~~~

     Am terminat si am curatat in bucatarie. Oboseala incepea sa se simta asa ca ne-am pus de acord sa ne bagam la somn. El a ramas pe canapea, iar eu m-am dus in camera mea.

     M-am pus in pat si m-am intors pe toate partile. Nu puteam sa adorm absolut deloc. Oare Bax a adormit? Nu cred ca e o idee buna sa ma duc la el asa ca incerc iarasi sa adorm.

  ~~~

     Ma zvarcolesc de o ora si nimic. Doar gandindu-ma ca Bax e in camera cealalta ma tine treaza, asa ca renunt la ratiune si ma duc la el. Are un somn atat de profund ca e in aceeasi pozitie ca atunci cand l-am lasat aici. Imi fac loc langa el, il iau in brate si in mai putin de cinci minute pot insfarsit sa dorm.

  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BaxterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum