,,Je to tu úžasné.." řekla s údivem Alice a dívala se na náramky, náhrdrlníky, tryčka, mikyny a kalhoty co byly naskládané v regále. Eleanor nikdy nezažila nákupy s přátely a byl to super pocit. Lítaly od regálu k regálu a zkoušeli všechno možný a byli s polu šťastné. Asi po hodině blbnutí v krámě vyběhly ven a každá měla min. 3 taškya vyrazily k Alice domů. ,,Radši chvilku počkej tady. Matka nesnáší když si vedu nezvané hosty." řekla pro jistotu Alice a vešla do domu. Eleanor začla naslouchat řevu který se šinul z domu. Když Alice vyšla podívala se klidně na Eleanor. ,,Pojď je to v pořádku." řekla a ustoupila ze dveří. Eleanor vešla dovnitř a rovnou zamířili do pokoje Alice. Když Eleanor vešla zatajil se ji dech. Všude byly plakáty Asking Alexandria a BvB. Stěny byli černé a dané do viktoryánského stylu který se mírně křížil s gothicou. ,,Páni. Máš to tu hezky upravený. To ti to mamka povolí?" udivila se a pohlédla na Alice. ,,Já sem matce někde. Od doby co jsem se málem podřezala tak mi matka jen udává úkoly a nebo mě vihodí ať jdu za svejma kámošema. Takže sem do pokoke ani nechodí." odpověděla s úsměvem Alice. ,,Wow, a to tě nemrzí že nejsi s matkou v kontaktu?"
,,Ne už jsem si zvikla." dokončila Alice a sedla si na postel. ,,Tak ci teď?" zeptala se El. ,,Nevím ale asi bychom tu neměli být moc dlouho. Nepůjdem třeba k vám?"
El se zamislela. ,,Jo to můžem!" ze sebe nakonec dostala a teprve teď si všimla že má Alice v puse pírsing s kterým si pohrávala. ,,Tak co? Půjdem?" zeptala se Alice a zvedla se z postele. ,,No asi spíš ne matka čeká že příjdu domů." odpověděla sklamaně El když se podívala na mobil. ,,Ok, tak zítra? Před obchodem?"
,,Jo, tak jo zítra." dořekla odpověď El a odešla. Bylo kolem 22:48 a ona se teprve vydala domů. Když došla domů tak matka nespala. To bo poprvé. Sedla si k ní na křeslo a koukala do krbu..
ČTEŠ
Deník středoškolačky
ActionByla jsem obyčejná šikanovaná holka. Začla střední a já se propadla hře se životem. A díky šikaně se dostane i do křížku se zákonem.