Spory

40 5 0
                                    

Škola pomalu končila a Eleanor došla ke skříňkám. Vyndala si učabnice z tašky a srovnala ke na poličku ve skříňce. Pak si přezula boty a zabouchla. Opřela se o skříňku a vyčkávala na partu. Uviděla přicházet Jimma a Dennise. Alice za nimi dobíhala. Konečně vylezla Beth s Benem. Vypadali dost vážně. ,,Co se k sakru stalo?" zeptala se El.
,,Jde o mne a Jacoba" odpověděla podrážděně Beth. ,,Tak to sorry" řekla Alice. ,,A co budeš teď dělat? Půjdeš s náma?" zeptal se Jimmy. ,,Ne! Samozdřejmně že s vámi nepůjdu" odpověděla nepříjemně Bethany a otočila se ke schodům. Odešla do druhého patra. Byla tam tělocvičana a kluci tam teď cvičili basketbal, volejbal nebo fotbal. Dennis se otočil směrem k Eleanor. ,,Kdo je Jacob?" zeptal se nechápavě. ,,To je ten kluk co chodí se mnou do třídy a šikanuje" řekla opruzele El. Jacob byl celkem hezkej kluk s hnědýma vasama a světlou pletí, ale to nikoho z nich nezajímalo kromě Beth. Ta do něj byla zblázněná. ,,Tak co kam půjdeme dnes?" zeptala se Alice. A vyšli ze školy.
Zamířili k jejich oblíbenému místu. Ke kolejím. Když procházeli uličkama vzpoměli si na Bena. ,,Kde je vlastně Ben?" zeptal se Jimmy. ,,Já nevím, naposledy jsem ho vyděla když jsme byly ve škole a povídaly si s Beth" odpověděla Eleanor. Všichni se rozběhly přes koleje. Doběhly k ostrůvku a tam uviděli Bena. Svíral se v křečích. Eleanor se rozběhla k Benovi. ,,Co se stalo Bene?" zeptala se nejistě a sedla si vedle něj a dala mu ruku na rameno.

Deník středoškolačkyKde žijí příběhy. Začni objevovat