Neznámá...

178 10 1
                                    

27.8.
,,Eleanor vztávej!" ozvalo se z kuchyně. ,,Co se děje? Kolik je? Co je za den?" zamumlala si pro sebe El a otočila hlavu směrem k nočnímu stolku. Namáhavě zvedla ruku a zapla mobil který ležel na stolku. "11:39" se rozsvítilo na displeji. ,,Cože to už je tolik?!" zděsila se El a vyskočila z postele. Měla na sobě černé pižamo se znakem Batmana. Došla ke dveří které se rozletěli do místnosti. Rozběhla se se schodů, div že neupadla když ji podklouzla noha. Do minuty byla dole u linky v kuchyni a začala hrabat v lednici. ,,Co hledáš Eleanor?" otázala se matka. ,,Měla jsem tu mražené lesní ovoce, kde je?" vyhrkla Eleanor z lednice. ,,Leží u smoothie makeru." pousmála se matka a ukázala k rohu linky. "Proč mi to vůbec vyndavá?" pomyslela si Eleanor a došla si do rohu. Nasypala ovoce do smoothie a to ji k snídani stačilo. Vzala si flašku s sebou do pokoje, položila ji na stůl a šla se převléct. Otevřela skříň a ze vnitř na dveřích vyselo zrcadlo. Otočila se a podívala se do něj. Měla krásně vytvarované, hubené tělo se světlou až bílou kůží. Černé dlouhé vlasy kterě měla zapletené do copu. Ze skříně si vyndala černo-červené tričko s roztrhanými rukávy a zašitou síťkou na hrudníku. Poté si vyndala černé džíny s velkou roztrhlou dírou na levém koleni. Oblékla se a zamířila do koupelny. Vzala do ruky hřeben a rozčesala si své středně dlouhé rovné vlasy. Poté si vzala malý tupírovací hřeben a natupírovala si vlasy. Otevřela šuplík a vytáhla černý šátek s lebkami a obvázala si ho kolem čela pod vlasy. Otevřela skříňku vedle zrcadla a vyndala 2náušnice, první byla malá černá perlička a druhá byla ve tvaru stříbrného kříže. Na levé ucho si zavřela perličku a na pravé ucho si provlíkla kříž. Zhasla a odešla do pokoje, vzala mobil a na něm se rozsvítilo "12:10." ,,Super, mám čas se jít projít do města" řekla si pro sebe El a strčila mobil do kapsy u kalhot. Zvedla se a došla k židli u psacího stolu. Ze židle si vzala mikinu kterou si oblékla ale nezapla. Z kapsy u mikiny si vytáhla sluchátka a zandala si je do uší. Poté si pustila své oblíbené písničky a rozběhla se směrem ke skládce vraků.

Deník středoškolačkyKde žijí příběhy. Začni objevovat