Bez zastávek došla k domu a zas tam stála policie. Došla dovnitř a otevřela dveře do kuchyně. Stáli tam ti samí dva chlapy. ,,Co tu zase chcete?" řekla El nevrle a sundala si mikinu. ,,Chceme si s vámi promluvit.." řekl ten vyšší z nich. ,,A potřebujeme si přečíst vaše deníky" dořekl ten menší. ,,A proč potřebujete moje deníky?" zeptala se Eleanor a položila si tašku vedle nohy. ,,Stále není vyřešena ta vražda a vy jste jedna ze světků."
,,Jakejch světků já u toho nebila!!" naštvala se na ně El. ,,Prostě nám vydejte ty vaše deníky a my zase půjdeme," konečně jeden z nich dořekl. ,,Tak fajn, ale nevim co byste tam hledali," odsekla je Eleanor a vyndala z tašky deník. Podala ho fízlům a oni si jej vzaly. Poté odešli a Eleanor také zamířila do pokoje. Zbalila si tašku na dlaší den, vzala si legíny a mikynu. Vydala se ven. Ucítila lehké brnění v kapse. Zvonil ji mobyl. ,,Ano?.." zeptala se do mobylu. ,,Čau Eleanor můžeš teď ven?" zeptal se Eleanor Dennis. ,,Jo...teď mám čas" odpověděla El. ,,Přijď před Metal-shop za deset minut" dořekl Dennis a ukončil hovor. Eleanor jen pokrčila rameny a zandala si mobil zpět do kapsy. Rozešla se směrem k obchodu. Chvíli musela čekat než přijde Dennis. ,,Jsem rád že jsi tu" usmál se Dennis na Eleanor. ,,O co vlastně go?" zeptala se El opatrně. ,,Nebo uvydíš" odpověděl Dennis a vzal Eleanor za ruku. Zamířili ke květinářství. Když vešli dovnitř Denn pustil El. ,,Hele Dennisi nevím co tě to popadlo, ale uklidni se" řekla nepříjemně Eleanor. ,,V poho jo? Chtěl jsem tě poprasit jestli mi pomůžeš vybrat kytkz pro Alice" řekl trochu zaskočeně Denn. ,,Ouu... Tak to promiň. A které si vybral?" zeptala se Eleanor při pohledu na Dennise. Denn ustozpil a za ním byly bílé, tmavě červené a černé růže. ,,Tak co myslíš?" zeptal se Denn. ,,No mohl by jsi nakombinovat všechny" odpověděla Eleanor. ,,Jak to myslíš?" ,,No když by jsi dal sudý počet černý, sudý počet červených a čtyři nebo dvě bílé doprostřed. Vypadalo by to nádherně," znovu odpověděla Eleanor Dennisovi. Denn to tak udělal a vyšla opravdu nádherná kytice. ,,Děkuju ti, si super," řekl Dennis a objal Eleanor. Oby všli před krám a rozloučili se. Dennis zamířil do postraních uliček, aneb tam kde bydlí. Eleanor se jen tak procházela po ulici. Ucítila jak do ni praštil malý kamínek. Otočila se a uviděla ty samé kluky co s ní chodí do třídy. "Už zase oni" řekla si v hlavě El a protočila panenky. Otočila se a pomračovala v cestě. ,,Hej kotě! Stůj!" zařval na ni ten kluk a doběhl ji. Obrátil ji a přitiskl zády ke stěně. Naklonil k ní hlavu a zašeptal ji do ucha; ,,Dej si na mě pozor a přemejšlej co si vezmeš na sebe abys to přežila." Poté hlavu oddálil a pustil ji. ,,Jmenuju se Damen" řekl při tom když odcházel. Eleanor znovu povzdechla a zakroutila hlavou. Vykročila směrem ke skládce. Byla asi v půli cesty když ucítila hak na do ni někdo vrazil a pak ji přikryl oči. Eleanor zahmatala po rukách a ucítila prten na ukazováčku. ,,Jimmy? Nebk Bene?" zeptala se a ruce se spustili z jejího obličeje. Otočila se a stáli tam oba dva i s Williemem. ,,Ne ani jeden. Byl jsem to já," řekl Will s úsměvem. ,,Kam vůbec jdeš?" zeptal se Jimmy. ,,K nebo spíše do lesa. Je tam hezkej most a pro mě je to uklidňující místo," řekla Eleanor. ,,A můžem se přidat?" zeptal se Ben a všichni udělali psí oči. ,,Jo, ale ty psí oči už nedělejte, vypadáte jak kdyż jedete na fetu," řekla se smíchem El. Rozešli se směrem do lesa a u toho si povídali co se jim stalo první den ve škole a podobný blbosti.
ČTEŠ
Deník středoškolačky
ActionByla jsem obyčejná šikanovaná holka. Začla střední a já se propadla hře se životem. A díky šikaně se dostane i do křížku se zákonem.