Všichni se bavili a Eleanor se nejvíce bavila s Williemem. Za nimi zašustilo křoví avšak nikdo si toho nevšímal. Po chvilce se ozvalo dívčí pšíknutí. Všichni se podívali na Alice a Eleanor, ale ti to nebyli. Otočili se ke křoví které se stále pohybovalo. Jimmy se zvednul a prohrábl křoví. Ucítil něčí vlasy a tak za ně zatáhl. Všichni si náhle zacpaly uši když uslyšeli jekot. Ze křoví se postavila o něco menší dívka než byla El. Zrovna si rovnala vlasy. ,,Kde ses tu vzala uřvanče?" zeptal se Ben s úšklebkem. ,,No dovol! Já nevim proč mě taháte za vlasy?!" odrazila Bena větou a vystoupila ze křoví. ,,Kde ses tu vzala?" zeptala se Alice a zvedla se ze země. ,,Nejste jediní kdo to tu zná. Dobře uznávám několikrát jsem vás sem sledovala abych tohle mohla najít , ale to nikdo neřeší" řekla si sebejistě. ,,Počkat, ty si nás někdy sledovala? A vůbec jak se jmenuješ? A proč?" zeptal se Dennis a projel si vlasy. ,,Jste jediná pořádná banda ve městě a mě se líbí váš styl, ale nemyslela jsem že mezi sebe vezmete někoho dalšího a tak jsem vás poze nonstop pozorovala" odpověděla dívka. El si poodstoupila do stínu aby si dívku prohlédla. Měla na sobě černý kabát a roztrhlé legíny, dlouhé vlnité vlasy a světlou pleť. ,,Takže ty jsi chtěla být s námi? A jak se jmenuješ?" začla znovu konverzaci Alice. ,,Jmenuju se Bethany a ano chtěla bych být s vámi." odpověděla a hluboce si oddechla. ,,No.... Teoreticky by to šlo" zamyslel se nahlas Will a prohlížel si Bethany od hlavy až k patě.
ČTEŠ
Deník středoškolačky
ActionByla jsem obyčejná šikanovaná holka. Začla střední a já se propadla hře se životem. A díky šikaně se dostane i do křížku se zákonem.