Změna

61 6 0
                                    

Po té co se všichni rozešli do svích domovů i El zamířala domů. Matka seděla u krbu a Eleanor se na ni jen pousmála. Sundala si boty a vyšla po schodech nahoru. Vyčerpáním lehla na postel a v vyjeknutím se zase zvedla. Zapomněla si sundat ostny které měla na ruce. Zahodila je a mohla si konečně s klidem lehnout. Vstala až ráno když ji probudilo klepání na okno. Vstala a šla se podívat kdo to je. Otevřela okno a dole stála parta i s Beth. Šla se převlíknout a vyběhla před dům. Přivítala se s Alice objetím. ,,Tak jo dneska je na seznamu Bethany" oznámila Alice a poplácala Beth po zádech až se zakuckala. Kluci se popadali za břicho a El jen nevině přihlížela. ,,Tak jo Beth nejdřív půjdem k tobě a pomůžeme ti překopat šatník" zavelela Alice a vzala Beth za ruku. Vyběhli jsme do uličky vedle školy. ,,Tak tady bydlíš jo" zeptal se Jimmy. ,,Jo tady bydlim" odpověděla nejistě Bethany. ,,Není to na začátek špatný" pousmál se Dennis. ,,Tak pojďte půjdem ke mne do pokoje" řekla nejistě Beth a otevřela dveře. Všichni se tam nahrnuli a čekali kam dál. Bethany ukázala dolů do dolního patra a rozešla se do dveří. Její pokoj byl obrovský, takový obývák. ,,Tado to je jak v noční můře" řekl Ben a oklepal se. Celý pokoj byl naprosto bílý a skoro svítil. ,,Dobře první co uděláme "přenalovat pokoj"" zavelela Alice a vrhla se ke skříni. Otevřela skřiň a málem omdlela. Všude bylo barevné oblečení. A tak začala změna. Alice se vrhla do šatníku, Eleanor do botníku a kluci přemalovaly pokoj.
Alice se do toho dost zahraba a to doslova. Pokojem lítali trička, tílka, kraťasy, mikiny a bundy. Bethany jen nevině přihlížela a to div že neomdlela z toho že leťela i mikina její oblíbené kapely a všechny tythle druhy oblečení. Do půl hodiny byl celý šatník předělaný. Zbylo tam jen pár tryček a kalhot.
,,A co si mám brát teď na sebe?" zeptala se Bethany a podívala se na botník. Zbyli tam jen dvoje boty. Parta došla k sobě a Eleanor se zadívala směrem na Williema. Will se pousmál a odvrátil zrak k zemi. I Eleanor odvrátila pohled, ale k Beth. ,,Tak co líbí?" zeptala se sebejistě. Bethany se rozhlížela po pokoji. Černo-bílo-červené zdi se krásně rozlévali po pokoji a bílá skříň se tam hodila. Botník z tmavého dřeva tam také nevipadal špatně, ale postel a pracovní stůl vráželi do očí. ,,No jo, postel a stůl ještě předěláme" řekla s úsměven Alice. ,,Jo je to nádhera. Za ten den jste se dost nadřeli nedáte si limonádu?" odpověděla Beth a rozešla se do kuchyně. Všichni se rozešli za ni, teda až na Eleanor. Williem se obrátil a došel za ni. ,,Co se děje El?" zeptal se mile. ,,Ani nevím, je to krása se koukat na to co jsme společně vytvořily" odpovědě El div se nerozbrečela. ,,Pojď, něco si dáme" řekl Will, vzal Eleanor za ruku a rozešel se směrem do kuchyně.

Deník středoškolačkyKde žijí příběhy. Začni objevovat