Vše nebo nic...

58 6 0
                                    

V kuchyni si všichni sedly kolem kulatého stolu a popíjely kávu. ,,Tak co teď?" zeptala se Eleanor a obrátila se na Alice, která se spokojeně opírala o Dennise. ,,No asi půjdem nakupovat.." zamyslela se a pohlédla na Bethany. Ona se s úsměvem dívala na Bena a povídala si snim aniž by si nás všimla. Všichny se na sebe podívaly a dostaly záchvat smíchu. Beth a Ben se na ně nechápavě otočily a nahodily udivený výraz. Všichni se radši přestali hihňat aby zase Ben nevybouch vzteky že si prej myslej něco co není pravda. Po nějaké době kecání se Eleanor zvedla. ,,Musím jít domů" řekla a zasunula židly. ,,Jo Dennisy taky bychom měly jít" přidala se Alice a štouchla do Dennise. ,,Dobře ale nehnípej do mě" odpověděl Dennis. ,,Přidám se k vám aby mi zase rodiče nezavřeli před nosem" dodal Jimmy a všichni se rozešli ke dveřím. ,,Asi bych měl taky jít" dodal opožděně Ben a pomalu se zvedal. Všichni už na sobě měli boty. Jimmy už netrpělivě poklepával nohou. Z toho všeho čekání na Bena už nikdo nechtěl ani chvilku postát. Bethany došla ke dveřím a opřela se o futra. ,,Tak zítra ve škole!" zavolala ještě za nimi. Všichni se rozloučili a odešli směrem ke svím domovům. Když domů došla El byla překvapená. Bylo kolem půl jedenácté a matka ještě nespala. ,,Co se děje matko?" zeptala se ji El a sedla si na zem vedle ni. Matka ji pohladila po vlasech. ,,Nevím jak dlouho tu budeme moci bydlet" řekla a oddechla. ,,Jak to myslíš? Já si tu našla přátele a hned se máme stěhovat?" odpověděla skoro s brekem El. ,,Ne to ne, ale jeden chlap mi nabídl za tento dům 15 000€ a ty víš že ty peníze potřebujeme" odpověděla matka. ,,Ale přeci se dá něco dělat nebo snad ne?" zeptala se s nadějí Eleanor. ,,Mohla bych chodit na brygády" dodala a pohlédla matce do očí. ,,Poku do konce tohoto roku nezplatíme dům tak ho musíme prodat" dořekla své poslední matka. Eleanor se zvedla a zamířila do svého pokoje. Sedla si ke stolu, na klín si položila tašku přez rameno a dala do ni pár věcí co by mohla potřebovat ve škole. Poté ji zahodila ke skříni a sedla si na postel. Vzala si sluchátka a zapsala si deník. Asi po patnácti minutách deník odložila a lehla si. Rychle usla i se sluchátku v uších.

Deník středoškolačkyKde žijí příběhy. Začni objevovat