Skoč a zemři...

129 7 0
                                    

Po patnácti minutách doběhla k polorozpadající se bráně. Pomalu vešla dovnitř a vyndala si jedno sluchátko. Pomalím krokem došla k rozbitému pikapu. Otevřela dveře a zasedla na sedačku, opřela se o opěradlo a zasnila se v rytmu písně. ,,Hej! Vstávej! A co tu vůbec děláš?!" ozvalo se vedle Eleanor. Vzbudila se a vyskočila z vraku. Před sebou viděla silného vysokého muže. ,,Um... Pardon... Emm..." ze sebe konečně vyhrabala Eleanor a sebrala si mobil se sluchátky které strčila do kapsy. Muž si promnul ruce a v tu dobu se El zatajil dech. V rychlosti se rozběhla k bráně. Ale namísto aby běžela do města zahla do lesa. Na začátku lesa zpomalila a otočila se jestli ji někdo nesleduje. Vešla do lesa a už po pár krocích se ji ulevilo. Byl to krásný pocit. Nikde, nikdo a to ticho. Eleanor šla dál až došla k malému kamenému mostu. Vešla na něj a sedla si na hranu. Most byl celkem vysoký a voda pod ním dost hluboká. Eleanor se jen tak pohupovala na okraji. Zastavila se a vyndala si sluchátka znovu si je dala do uší a poslouchala dál.

*o hodinu později*
El vstala a šla domů bylo kolem 16:30 a to už normálně bývá doma. Rozběhla se tedy domů. Těsně před domem se zarazila. Stála tam policie. Rozběhla se a rozrazila dveře do domu. Viděla brečící matku která seděla u kamen. Vyběhla schody a vrazila do pokoje. Oni tam stáli a dívali se jí do knih a deníků, které stihla napsat za posledních pár let. Oba se otočili na Eleanor a položili věci. ,, Ty jsi Eleanor?" otázal se jeden z nich. ,,Ano! Co tu chcete?" odsekla je Eleanor a vyndala si sluchátka. ,,Ve vaši škole se stala vražda a chceme ji vyřešit." odpověděl jeden z nich. ,,Ale já v této škole ještě ani nebyla!"
,,Nejde o tuto školu, ale o tvoji minulou. Na konci školního roku zemřela tvoje spolužačka a my se to snažíme vyřešit." vysvětloval fízl. ,,A co s tím mám společného?"
,,Myslíme si že kvůli té šikaně co vám prováděli byste to mohla být vy!"
,,To nemyslíte vážně!!" naposled jim odpověděla a došla si pro tašku která ležela vedle skříně. Sebrala ji a odkráčela dolů za matkou. Políbila matku na tvář a odešla přič z domu. Matka věděla že se Eleanor vrátí a tak ani necekla. Eleanor mířila do středu města. Zastavila se před vchodem do nákupního centra. "Nikdy jsem tam nebyla" projelo El hlavou. ,,Ale co?" řekla si pro sebe a vešla dovnitř. Prošla až ke konci obchodního centra a zastavila se před velkými dveřmi do černého obchodu který byl zamněřen na emo, ghotic a metal. Rozhlédla se po obchodě a zamířila do uličky s mikinami. Vzala si mikinu se znakem AA. (Kdo neví znamená to Asking Alexandria☺) Vybrala si svou velikost a šla k dalším regálům. Zde byli roztrhané džiny a legíny. Když měla vybráno odešla z obchodu a zamířila zpět do lesa. Sedla si most a vzala si na sebe tu mikinu. Sundala si šátek a vlasy sepla do copu. Převlékla si kalhoty a přes hlavu si přehodila kapuci.

Deník středoškolačkyKde žijí příběhy. Začni objevovat