Bilgilendirme

646 39 1
                                    

Merhaba arkadaşlar biliyorum çok uzun zaman oldu. Yaklaşık bir aydır hiçbir bölüm gelmedi, farkındayım. Nedeni sınavlar demeyeceğim çünkü eğer sadece bu olsaydı, ne yapar eder bölüm yazar, yayınlardım ama durum biraz daha farklı.

Nefha'ya gerçekten önem veriyorum ve şu sıralar gerçekten yazmak hiç gelmedi içimden. Yazsaydım bile zorlama ile olacaktı ve inanıyorum ki yazdıklarım sahte ve yapmacık gelecekti bana. Bu yüzden bir süre bekledim. Hala da biraz beklemeye devam ediyorum ama artık tatilde geldi ve zamanımın hepsini sadece hikayelerime ayırmak istiyorum.

Nefha'yı düzenlemeye alacağım. Aslında bir kaç bölüm yazdıktan sonra almayı düşünüyordum ama olay akışını elimden kaçırdığımı hissettim ve bölümü yazamadım. Bende hem olay akışını tekrar kazanırım diye hem de bir düzenlemeden geçmiş olur diye bir kaç günlük süren yoğun çalışmalarımın ardından Nefha, yeni hali ile sizlere sunulacak.

Düzenlenecek olan bölümler için bir açıklama yapayım bir de. Olaylar hiçbir şekilde değişmeyecek arkadaşlar. Tanıtım bölümünde kız yine düşecek, giriş bölümünde Arnaldo ile karşılaşacak, sergide gölge ile yüz yüze gelecek; yani hiçbir şey değişmeyecek ama diyaloglara biraz daha samimiyet eklemek istiyorum açıkçası. Biraz daha gerçekçilik. Bunun yanında betimlemeler biraz daha anlaşılır cümleler haline gelecek. Ağır betimlemeleri ileriki bölümlerde, hislerin daha yoğun olacağı bölümler için kullanmak istiyorum. Şimdilik aynı anlamı taşıyan daha sade cümleler kullanacağım ama yinede tekrar okumanızı gerektirecek bir farklılık olmayacak.

Bir de en büyük değişiklik, hani biliyorsunuz Derin arada sırada düşüncelere dalıp geçmişe yolculuk ediyor. Okuduğum sırada, bana her şey anlamlı geliyor çünkü ben kitabın finaline kadar olan her şeyi biliyorum çünkü ben yazıyorum ama aynı şey belki sizin için geçerli olmayabilir. Geçmiş birbirine girmiş durumda. Düşündüğü zamanlara tarihler eklemeyi düşünüyorum, bu şekilde aklınıza bir tablo belirebilir. Bu biraz uzun sürecek olan bir işlem gibi çünkü benimde bir zaman çizelgesi hazırlamam gerekiyor. Geçmişinde hep konuştuğu biri var, Derin'in hep gördüğü biri var, hep bahsettiği biri. Ona genelde, "O" diye sesleniyor çünkü daha ismini ifşa etmek istemiyorum. Bu durum biraz daha anlaşılır bir hal alacak.

Şimdilik sanırım bu kadar. Bu arada düzenlemeyi bitirdiğimde duyuru bölümlerini birleştirip tek bir açıklama bölümü ile size aktaracağım.

Belki biliyorsunuzdur iki gün önce Nefha, 6. ayına girdi ama pekte bir ilerleme kaydettiğimiz söylenemez. Benim için bu sıkıntı değil, hala yanımda olan kişilerin varlığını hissetmek istiyorum sadece ve kendilerini hissettiren kişiler var, onlara sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Benim yanımda olduğunuz için gerçekten teşekkür ederim.

Son bir şey daha var, yeni bir hikayeye başladığımı belki görmüşsünüzdür. Uzun bir süredir aklımda olan bir kurguydu Lilium. Bu hikaye daha çok olaylar ve diyaloglar ağırlıklı olacak, bildiğiniz üzere Nefha'da önceliğimi betimlemelere ve duygulara vermiştim. Eğer aranızda fantastik seven varsa, profilimden o hikayeye de bir göz atabilir.

Okuduğunuz için teşekkürler, bu düzenleme olayı ile ilgili fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim. Bir de hikayelerim için açtığım insagram hesabımdan, hikaye ile ilgili kesitler, alıntılar veya bölümden haberdar olabilirsiniz. Şimdilik pek aktif değil ama işlemleri hızlandıracağım.

İnstagram hesabı; si_durmus

Görüşmek üzere...






NEFHA -Düzenlemede-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin