- 8 -

6.7K 202 16
                                    

Merhabaa biliyorum çok uzun zamandır bölüm atamadım bu yüzden sizden çok çok çok özür diliyorum umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur iyi okumalar.😊😙

        ●○●○●○●○●○●○●○●○

Aradan yaklaşık iki hafta kadar geçmişti hakan hoca ile hiç bir iletişimimiz yoktu bildiğimiz öğrenci öğretmen ilişkisinden bile soğuktu aramız oğuz bir hafta önce kadar gitmişti bana haber vermeden ama pek kafama takmıyordum o kafasına eseni yapardı hep. öğle molasını sınıfta geçirmeye karar vermiştik 3-4 kişi olarak, molanın bitmesine son 10 dakika kala içeriye bir çocuk girdi ve 'gençler hakan hoca Galatasaray - Fenerbahçe derbisi ile ilgili bir şeyler planlayacağını söyledi gitmek isteyenlerin isimlerini alabilir miyim?' koyu bir galatasaray fanatiğiydim maçı her halükarda izleyecektim ama hakanla izlemek çok daha mükemmel olurdu 'ben gelirim' diye konuştum heyecanla beste ve onurda geleceklerini söylediler üçümüzde isimlerimizi yazdırdık maç 2 gün sonraydı hakan hangi takımlıydı acaba meraktan ölmek istemediğimden odasına doğru ilerlemeye başladım kapısını çalıp içeriye girdiğimde ebrunun soru sormak maksadıyla -eminin ki öyle bir şey yok- hakanın içine girdiğini gördüm adamın dibinde duruyordu salak 'tatlım bi çıkar mısın hani bir-iki bir şeyler var konuşmamız gereken' 'canım ya işimiz var görebiliyorsun dimiiiii' dedi yaya yaya 'dışarı çık! ' 'iyi be' diyip çıktı

'yeşim! niye düzgün konuşmuyorsun insanlarla senin zaten öz güvenin yüksekti daha da mı yükseltmeye karar verdin?' odada fazla yüksek olmayan bir şarkı çalıyordu sandalyelerin birini yanına çekerek oturdum hadi hayırlısı. "Aklıma birşey takıldı da " dedim değişik bir ses tonuyla "dinliyorum" dedi sakince "hangi takımlısınız hocam" dedim bacak bacak üzerine atarak yanaşmaya falan çalışıyordum açık açık Allahım tövbe yarabbim. Bir elim öylesine bacağına değiyormuş gibi şey yaptım ama bilerek yapmıştım tabii. "İlk önce hangi takınlı olduģum seni ilgilendirmez ikinci olarak da elini çek" "hayır" dedim inatla dibime girerek "yeşim bir daha böyle birşey yaparsan disipline gidersin.!" Tam birşey söylemek için ağzımı açmıştım ki "şimdi dışarı çık" diyerek kovalamıştı beni. Ya sabır çekerek kalkmıştım yerimden. Adam haklı yeşim beceremeyeceksin zaten niye olmayacak işlere giriyorsun ki.

okulumuz bitmişti bizimkilerle ayrılıp sallana sallana yürümeye başlamıştım yanım sıra bir araba ilerliyordu ama umursamıyordum o şekilde devam ettiğini görünce arabaya eğildim camlar filmliydi bu yüzden kim olduğunu görememiştim camı yarıya kadar açtığında hakan olduğunu gördüm yüzümde nasıl bir ifade oluştuysa kahkaha atmaya başladı gülmesini dizginlemeyi başardığında eş zamanlı konuşmaya başlamıştı 'salak mısın kızım bin hadi' adama bak ya. sensin salak ne dengesiz adam sabah kovuyor şimdi çağrıyor. Binmiştim 'nereye gidiyoruz?' Diye sordum 'mekan bakmaya.....maç için' 'ay oleeyyyy' diye çığlık atmıştım 'yeşim gerizekalı mısın neden bağrıyorsun kulağımın dibindee' 'sevinmiştim amaa' 'sakin ol.' 'Aa peki...siz hangi takımlısınız hocam?' 'Sarıııııı!' 'Kırmızııııı!' 'En büyükkk!' 'Beşiktaşş....ay pardon yanlış oldu CİMBOMM' -bence ben gerçekten gerizekalıyım kabulleniyorum bu durumu artık- sevinmiştim galatasaraylı olduğuna ortak yön sonuçta bir süre geçmişti aradan 'aklınızda biryer var mı hocam?' 'Yok yeşim ben bu kadar katılım olacağını düşünmüyordum daha az olsaydı evimde yapacaktım' -ay gitttiiii gittiii yine kaçırdım fırsatı bendeki bu şans çölde kutup ayısı resmen- 'olsun hocam evinizde yapın' diye küçük bi şansımı denedim 'evim o kadar büyük degil yeşim' dedi gülerek.
Bir kaç mekan bakmıştık ama hoşumuza gitmemişti hava yavaş yavas kararmaya başlamıştı 'evine bırakayım seni' 'eve gitmek istemiyorum' 'bana gel o zaman' 'ha!?' 'Ha' diye taklidimi yapmıştı yine üzerimdeki şoku atlattıktan sonra 'gidelim o zaman' dedim ve arkama yaslanarak yolu izlemeye başladım.

Yeni ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin