-9-

6K 193 4
                                    

Dolaştık, dolaştık, dolaştık ve sonunda geldiğimiz yer evimi sokağı oldu hakana dönerek -çünkü askerlik arkadaşım (!) - "hani sana gidicektik ve hani evimin adresini bilmiyordun madem biliyorsun ne diye bilmiyorum diyorsun!?" "Birincisi küçük hanım sen değil siz diyeceksin karşında arkadaşın yok ikincisi evime geldik." Dedi çaptazımızdaki apartmanın önünde durarak "sanırım sende burada oturuyorsun." -ulan bu adam benim bilekliģimi vermeye evime gelmişti ya ne diye bilmiyorum diyordu. Herneyse.- Dedi kendi kendine konuşurmuş gibi "hııı öyle" kendisi arabadan indi ve bana bakmaya başladı dışardan sanırım 'amacın ne' bakışı olabilir bir süre sonra sıkılmış olmalı ki benim tarafıma gelip kapıyı açtı ve fazla sakin bir şekilde kapıdan kafasını içeriye uzatarak "yeşim.....neyi bekliyorsun?..İnsene." insene kısmını biraz daha yüksek sesle söylemişti yani sahte bir sakinlikmiş vallahi birde kadınları anlamıyoruz diyorlar asıl ben bu adamı anlayamıyorum biz gayet anlaşılırız bence yani bazen benim bile kendimi anlayamadığım zamanlar oluyor ama o konuya hiç girmeyeceğim şu an......neyse. arabadan inmiş ve evine girmiştik mobilmayaları bembeyaz ve mükemmeldi içeri girip etrafa göz attıktan sonra -bunları yapmam 5 saniyemi aldı- söylediğim ilk cümle " bence koltukların mavinin tonları olsaydı daha güzel bir hava katabilirdi ama yinede gayet güzel bir ev." Ensemde hissettiğim nefesle irkildim ne diye sessiz sessiz yaklaşıyorsun ki illa cool olacak. "Sana fikrini veya düşünceni sorduğumu hatırlamıyorum." Dedi kulağımın dibindeyken "eeh iyi be" diyip koltuğun birine yayıldım "ya sen iyice gevşedin ha, bu ne kızım insanda biraz çekinme olur bişey olur öğretmeninin evindesin sen ya bu ne rahatlık" "aman ne öğretmen" dedim göz devirerek. "Açım ben" dedim biraz daha yayılarak "banane" "tabi ev senin değil çünkü ben herşeyin yerini biliyorum ben hazırlarım çok haklısın pardon" dedim ve bu sefer mutfağı aramak üzere yerimden kalktım "ikinci kapıı" diye bağırdı duymam için ya insan sen otur ben yaparım der bu ne ya. Mutfağa gidip dolabı karıştırdım "karnıyarık ve pilav yapsana banaa" diye bağrındı salondan gözlerimi pörtletmiş bir şekilde salona gittim "ne var be" "karnıyarık ve pilav mı?" Dedim inanmaz bir şekilde "evet" dedi rahatlıkla "sen rahatsız mısın ya ev senin evin neden ben yapıcam" "canım öyle istiyor da o yüzden" dil çıkarttım ve "şu tişörtünü giy bu ne hal" dedim tişörtünü çıkartmış ve sereserpe yayılmıştı koltuğa yalan söyleyemeyeceğim fazla ilgi çekiciydi "neden olgini mi çekti?" Dedi yamuk gülüşüyle "nodon olgono mo cokto" şekilde taklidini yapıp mutfağa yöneldim tekrardan arkamdan güldüğünü duyabiliyordum. Istediklerini yapacaktım hatta yarısına gelmiştim bile sıcaktı da bir yandan saçlarımı topuz yapmıştım ama topuz demeye bin şahit lazımdı tabi. "Yemek yaparken çok seksi görünüyorsun" OMG! Ne zamandır oradaydı ona doğru döndüm ve "öğrencilerinle ne kadar güzel konuşuyorsun!" "Yeşim öğretmen ve öğrenci ilişkisini çoktan aştık bunu biliyorsun sen benimle ilgili ne düşünüyorsun bilmiyorum ama ben seni sadece öğrencim olarak görmüyorum." Dedi iyice yanıma gelerek önümde durdu ve ellerini iki yanımda tezgahta birleştirerek biraz bana doğru eğildi malum boy farkı, bu kadar şey söylemişti ve ben sadece boy farkına mı takılmıştım yani bende bi ilginçtim neyse. "Biliyorum" o an sadece bunu diyebilmiştim biraz toparladıktan sonra "bende seni sadece öğretmenim olarak görmüyorum zaten" dedim kafamı önüme eğerek eliyle çenemden tutarak kafamı kaldırdı ve yanağıma minik bir öpücük kondurdu o an hissettim kalbimin teklediğini evet ondan hoşlanıyordum hatta hoşlanmaktan biraz daha fazlası belki de. Utandığımı anlamış olacak ki "bunu duyduğuma sevindim ben içerdeyim o zaman hazırlayıp getirirsin artık" dedi ve göz kırpıp salona doğru ilerlemeye başladı. O...o değişikti kalbim ilk defa bir erkek için bu denli hızlı atıyordu evet ondan hoşlanıyordum ve onu asla kaybetmemeliydim.

Helloooo ben geldim. Baya uzun bir süre sonra yine, ama sınavlar falan anca bitti . Açıkçası ben bu bölümü yazarken gayet eğlendim umarım sizde okurken eğlenirsinizz. 😛

Yeni ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin