Ayy yazdığım bölüm silindiğğ evlat acısı gibi oturdu içine ama inat edip tekrar yazdım kgdfqk dram falan yazmaya çalıştım becerdim mi acaba jcbd bir dahaki bölümde görüşmek üzere 😙
İyi okumalar
'yeşim hadi' diye sızlandı corentin
[tabi bunlar yabancı dil konuşuyor o kısmı atlamamak lazım hşweh] 'geldimm' diye bağırdım sesimi duyabilmesi için uçağa yetişmemiz lazımdı da adam haklı yani bu arada normalde dönmem gereken tarihin bir hafta öncesinde dönüyorum beste ve onura sürpriz yapmaya karar verdim. koca valizimi çekiştirerek corantin in yanına gittim 'geldim işte' dedim gülümseyerek 'gidelim ' dedi ve valizimi aldı. bir taksiye binerek havaalanına gitmeye başladık bu sırada da konuşuyorduk tabi 'bizimkilerle çok iyi anlaşacaksın emin ol seni çok sevecekler ve sende onları' 'inşallah' dedi düzgün olmayan türkçesiyle 'yaa salakk yerim senii' dedim ona sarılarak. havaalanına varmıştık sonunda uçagimiza binmiştik ve türkiyeye yolculuğumuz başlamıştı.......BİLMEM KAÇ SAAT SONRA
corentin in beni dürtüklemesi ile açmıştım gözlerimi 'geldik' demişti bıkkınca daha şimdiden benden sıkıldı çocuk. uçaktan indik ve velizlerimizi almak için beklemeye başladık 'bana buraları gezdirirsin herhalde' diye sormuştu 'tabiki' diyerek onaylamıştım onu. Deli gibi heyecanlıyım diyebilirim 2 seneden sonra... onur bestelerdeydi üçümüzün olduğu bir grubumuz vardı oradan mesajlaşıyorduk onur bestelere gideceğini yazmıştı oradan biliyordum yani. Corantin ile bestelerin evinin önüme geldik ve kapıyı çaldık kapıyı sevim teyze açmıştı sarıldıktan sonra sessiz ol hareketi yaptım ve sessiz sessiz salonun kapısının önüne gelmiştim ikisi de arkası kapıya dönük televizyon izliyorlardı. Onlara biraz daha yaklaştım ve çığlığı bastım . Ikisi de çığlık atıp yerinden sıçramanın ardından karşılarında benim olduğumu idrak ettiklerinde tekrardan çığlık attılar. Üçümüz birden karşılıklı tepinip çığlık atıyorduk.
-deli miyiz? 😂 -
'çok özledimm' diye atıldı beste 'bende öyle' diyerek sarıldım ona onur durur mu? tabiki hayır. 'bensiz miii' diye cırlayarak üzerimize atladı ve üçümüz birden yeri boyladık.
oturup hep birlikte hasret gidermiş, uzunsa sarılıp ağlaşmıştık. corantin ile de tanıştırmiştim onları tahmin ettiğim gibi çok iyi anlaşmışlardı hatta arada sohbete dalıp beni unutuyorlardı bile tabi her seferinde isyan ediyordum bu duruma. 'yeşim sana birşey soyleyeceğiz' ah ne geliyordu acaba? suratları düşmüştü bir anda 'yine ne oldu' dedim bıkkınca 'hakan hoca.... evleniyor.' 'ne' diyebildim sadece o an. yanaklarım ıslanmay başlamıştı kahretsin ya ağlıyor muydum yani ? hani unutmuştum ? ama unutsaydım canım bu kadar yanar mıydı? tabiki yanmazdı aptal mısın yeşim 'olmaz' dedim fısıldayarak çünkü sesim sadece o kadar çıkmıştı corantin kollarını dolamıştı vücuduma 'ağlama' demişti sakinleştirmek ister gibi 've bir ikincisi' dedi beste bir tane daha mı vardı yani 'bu cumartesi şu lisenin bitmesinden dolayı veda tarzı birşey var ve katlmak zorundasın' bestenin söylediğini idrak ettikten sonra ağzımdan dökülen tek kelime şu olmuştu 'yalnız bugün cuma'. erken gelerek hata mı yapmıştım???şu an ağlayıp depresyona girmem lazımda ama öyle bir lüksüm yoktu malesef bir şekilde mükemmel olup birşeyler yapıp hakanı vaz geçirmeliydim kara kedi rolüne girecektim biraz ama yapmak zorundaydım ondan böyle vazgeçemezdim. şu anda besteyle alışveriş merkezini arşınlıyorduk kıyafet bulmalıydımm!!! beste hazırdı tabi. saatlerdir koskoca avm' de bir tane kıyafet bulamamıştım şaka mıydı? 'yoruldumm' diye inledim ' gel şurada bir kahve içelim' dedim ardından beni takip etti ve bir kafede oturup kahvelerimizi sipariş etmiştik. 'yeşim' demişti beste 'söyle canım' demiştim gözlerine bakarak 'bende birşey var...birşey yapmıştım senin için' dedi kendinden emin olmayarak 'neymiş o' dedim kendini kastığını anladığım için onu rahatlatmak için elini tuttum tam ağzını açmış konuşacaktı ki o sırada kahvelerimiz geldi 'neyse sonra söylerin' dedi beste onu fazla sıkıştırmak istemediğim için onayladım. kahvelerimizi içtik biraz muhabbet edip ardından bestelerin evine geri döndük. koltuklara yayıldık corantin ve onur dışarıya çıkmışlardı. aklıma kafedeki konuşma gelince besteye döndüm 'bir şey söyleyecektin' dedim 'ah evet' dedi ve koştura koştura odasına çıkıp yine koşa koşa yanıma geldi arkasınan bir elbise çıkarttı ve gözlerimin önüne serdi 'bunu senin için yapmıştum dedi ürkekçe yaptığı şey mükemmeldi sanırım hayatımda gördüğüm en mükemmel elbiseydi (MULTİ) beste tasarım ve dikim işleriyle falan çok ilgileniyordu ve bunu benim için kendisi yapmıştı onu alıp içime sokmak istiyordum bu..bu gerçekten çok güzeldi sarılıp ağlaştık biraz ona ne kadar teşekkür etsem azdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Öğretmenim
Teen FictionSanırım çok klişe bir yazı olacak ama yinede yazacağım. Bu hikayeyi vakit öldürmek ve eğlenmek için yazıyorum. Klasik giriş cümlem bu şekilde ve sanırım açıklamam da bu kadar. Ufak birşey daha ben yazarken gerçekten eğleniyorum umarım sizde okurken...