-11-

5.5K 174 9
                                    

   Geldimm geldimm yahu ben yazmayayım diye düşünürken siz yeni bölüm istiyorsunuz. E hadi yazayım bari diyorum bende. Keyifli okumalar...

bu sabah her zamankinden oldukça farklı uyandım. bu sefer aptal alarmım yerine öpücüklerle uyandım. gözlerimi açma girişiminde bile bulunmamıştım, ta ki hakanın sesini duyana kadar. 'güzelimm uyan hadi, okula geç kalacağız.' saniyesinde açmıştım gözlerimi. suratımda aptal bir gülümseme oluşmuştu ama bu gülümseme fazla sürmemişti tabi . gülümsememin yerini korku almıştı 'nasıl girdin sen eve bizimkiler görürse ne yapmayı planlıyorsun.....' tarzında bir sürü soru sıralamıştım ardı ardına. gülümsedi ve ' sakin olmalısın' dedi ' nasıl sakin olabilirim' demiştim şaşkınca 'sizinkilerin çıktığını görüp de girdim içeriye' 'nasıl girdin?' dedim tekrar şaşkınca 'boşver. hadi kalk hazırlan ve gidelim.' 'bir şey diyeceğim.... daha doğrusu soracağım.' 'tabi ki'  'konuşmanda biraz aksan var gibi yani Türkçeyi çok iyi konuşamıyor gibisin' dedim sorarca kendini yan tarfıma atarak konuştu 'evet çünkü türkiyeye geleli çok olmadı amerikadaydım. insan sürekli yabancı dil konuşunca türkçe de zorlanıyor tabi.' dedi 'nasıl ya, nasıl amerikadaydım' 'baya türkiyeye geleli çol olmadı' 'oha ya süper' 'hadi kalk hazırlan bekliyorum' dedi ve yataktan kalkmaya çalıştı evet çalıştı çünkü izin vermedim. Onu yatağa yatırıp sıkıca sarıldım "yeşimm" diye uyarsa da dinlemedim "biliyor musun seni çok seviyorum" dedim sırnaşarak ardından paldır küldür yanından kaçarak hazırlanmaya başladım okul formamı giydim çok hafif bir makyaj yapıp indim aşağıya 'hazırım ben.' Dedim bir yandan da ayakkabılarımı giyerken. Oturduğu koltuktan kalkıp yanıma gelirken konuştu 'bu etekle mi gitmeyi düşünüyorsun?' 'Evet ne varmış eteğimde' 'ya ne bileyim fazla uzun gibi sanki.... bu ne lan bir karış etek. Ben böyle bir adam değildim nasıl birisine çevirdin beni Allahım' yaptı sorarca ' kısa falan değil çıkalım hadi' diyip dışarıya fırladım arkamdan hakan da çıkmıştı kapının önündeki arabasına binip okulun yolunu tuttuk. 'Şimdi ben burada iniyorum ve sen birbirimizden bağımsızmışız gibi gidiyorsun bende yürüyeceğim' dedim 'neden saklıyoruz?' 'Daha ekşınlı oluyor' diyip yanağından kocaman öptüm ve arabadan inip nereden baksanız 15 adım falan kadar sürecek olan okuluma doğru sırıtarak ilerlemeye başladım. Hakan da o sırada yanımdan geçip benden 2 saniye kadar önce okula girmişti. Mutluydum ulan hemde çok.

Besteyi ve onuru gördüm banklarda otururken ve hayvanca koşarak yanlarına gittim 'nasılsınız ulann' dedim yine bir sevinçle 'iyiyiz sen nasılsın' dedi ikisi de aynı anda 'iyiyim bende' diyip yanlarına oturdum. Bir süre muhabbet ettikten sonra beste çığırdı 'aaaaayyyyyy bi 10 gün sonra falan balo varrrr' 'ağzına sı.. beste neden bağrıyorsun' tarzında bir tepki verdim. 'Ama çok heyecanlı ne giysek?, saçımız nasıl olsa?.............' ve beş bin tane soru falan daha 'ben gelmiycem abi söyledim zaten dah....' 'suusss geliceksin' 'peki' diyebildim besteye sadece çünkü hayır deseydim öldürürdü herhalde. Efsane okul zilimiz çaldığı gibi hunharca sınıfa doğru koşmaya başladım. Malum 2. Ders sınav var çalışmamız lazım. Sen çalışma çalışma son ders çalış aferin sana derseniz haklısınız. Prensip meselesi işte. Ve gönlümün efendisi sınıfa girerr. Ahey aheyy aheyyy.- jsosjdosjs töve töve bende iyice mala bağladım ulan-  Allahım ben ne yaptım bu adamı hakedecek kurban olurum sana maşallah tü tü tü tü tü. Tamam sakinim. 'Ayağa kalkmayı düşünmüyormusunuz yeşim hanım' 'ha?' 'Zonk' demişti yani tamam belli etmeyelim dedik ama laf sok da demedik ki ayol. Birşey demeden kalkmıştım selamlaşmıştık ve oturmuştuk. Milletle beraber bende başlamıştım ikinci ders olan sınava çalışmaya izin almaya. 'HOCAM NOOĞĞLURSUNUZ HOCAM LÜTFEN HOCAM NOĞLURR' diye böğrüyordum en son sonra adam o hareletimden sonra yeni başlamış olan ilişkimizi bitirmeyi planlıyordur herhalde. 'GENÇLER. HAYIR. çalışma falan yok.' 'EBEN' biraz terbiyesizce oldu sanırım fazla yüz verdiğinden mi kaynaklı acaba. Ama onu söylemeliydim.
'Çık dışarı.' Dedi sakince, ısrar edersem ölebilirdim. 'Hocam ben özü....' 'dışarı yeşim.' Başlarım ulan böyle işe evde melek okulda ne olduğu belli değil. Burnumdan soluya soluya çıktım dışarı bir güzel de çarptım kapıyı bunun üzerine arkamdan gelmezse benim adımda yeşim değil. 1-2-3 ve dışarı çıkar ve kolumdan tutup sürüklemeye başlar ve odasına götürür ve öldüm. Abi korkuyorum ulan çok sıkıntılı bir durum. 'Òzür dilerim valla çok özür dilerim bir anda ağzımdan kaçtı istemeden oldu ya yemin ederim birdaha olmayacak söz veriyorum.' bunu üzerine Beni kapıya yapıştırıp kulağıma fısıldadı 'seni seviyorum.'

Abi yine kısa bir bölüm oldu ya ama ben sıkıldıktan sonra devam edemiyorum o yüzden azcık kısa oluyor ama düzeltmeye çalışacağım. 😋




Yeni ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin