<Taehyung's pov>
“ Woi Taehyung , apesal kau tetiba selca dengan perempuan tu ? ”
Aku menoleh ke arah empunya suara .
Its Jimin the short kid pffff .
“ Aah . Kau tahu tak kita mana boleh suka-suka hati nak selfie dengan fans ”
Hoseok menyampuk .
Sekarang , semua ahli memandang aku dengan pandangan macam nak makan aku .
“ Urr well . Aku pon tak tahu . Tetiba je kaki aku bergerak pergi kat tempat dia and selca dengan dia ”
“ Kau jangan memacam Taehyung . Kau tu idol . Dia tu fan kita ”
Namjoon menasihati aku . Ermm ada betulnya juga .
“ Yeke fans kita ? I dun tinkeu soo (idontthinkso) . Sebab kookie tanya dia , dia first time datang fanmeeting and sebelum ni dia tak tahu pon pasal kita . Boleh pula dia kata lagu Blood , Sweat & Tears tu lagu hindustan pfffff ”
Jungkook ketawa kemudian diikuti yang lain .
“ Wow seriously ? Daebakkkkkk ”
Yoongi menunjukkan muka i-dun-belif-dis .
“ Hahaha . Lagipon dia datang sebab nak ganti cousin dia , Hunny ”
“ EH ? HUNNY COUSIN DIA ?! ”
Semua membuat muka terkejut termasuk aku kecuali Jimin .
“ Yeap . Dia yang cakap kat aku semalam . Dia kata dia 'terpaksa' gantikan Hunny . Anyway dia lawa ”
Aku menjeling tajam pada Jimin . Dasar playboy . Tak sedar diri tu pendek :P
“ Someone is jealous ohyemjiiii ”
Hoseok membuat muka derp nya sambil smirk .
“ Diam kuda . Aku tak jeles OK ! ”
“ Papejelah gaiz . Anyway , betul ke dia cousin Hunny ? No wonderlah muka dorang sama ”
Namjoon memandang aku serious .
“ Kenapa hyung tengok aku pula ? Manalah aku tahu . Maybe lah kot dorang sepupu ”
“ Tapi kenapa dia pakai tudung tapi cousin dia tak pakai ? ”
Jin yang dari tadi berdiam diri kini bersuara .
Sekali lagi mereka semua memandang aku .
“ Bruhhhhhh . Takpayah lah tengok aku . Hengko orang ingat aku ni tahu ke pasal tudung tu semua halah ”
Aku mencebik .
“ Tapi kan hyung , apa yang berlaku kat luar sebelum fansign tu ? ”
“ Aah . Aku dengar kecoh pasal kau selamatkan seorang fan ni ”
“ Uyooo berlagak hero siaa si dungu ni ”
“ Diam ah kau short kid . Pasal tu , korang tahu tak si Yeorin tu buat hal lagi . Kalau aku tak datang masa tu , mesti Nelly dah kena dengan si Yeorin tu ”
Aku bercerita bersungguh-sungguh sambil membuat muka menyampah membayangkan muka Yeorin si kepala oren tu .
“ What ? NELLY ?! Apa oren tu buat kat dia ? ”
YOU ARE READING
[OG] FANSIGN ▷ KTH
Hayran Kurgu[ WARNING ] Cerita ini tersangatlah merepek dan random . Got the idea masa sebelum tidur pada 2.30am 30/10/2016 . sekian , jangan baca jikalau anda ialah normal (・∀・) Tysm @chiminrae for this beautiful poster ♡