2. "Stari, gotov si..."

5.1K 279 39
                                    

Luka P. O. V.

"Ajdee, jednom u životu izađi i zabavi se ko čovjek" govori mi Marko.

"Ionako nigdje ne izlazis, neće te ubiti ako jednu večer provedeš izvan kreveta" podupire ga punim plućima Ivan.

Krenuo sam im odgovoriti, ali me onda dočekao Marko s puppy faceom koji je bio tako strašan da ga nisam mogao gledati pa sam bio prisiljen ići u taj glupi klub.

"Uvijek upali!" zadovoljno se smješkao Marko dok Ivan također nije krio ponos sto s me nagovorili da idem s njima.

...

Koje gubljenje vremena, mislio sam, dok sam pokušavao naći Marka i Ivana, koji su se izgubili prije nego što smo ušli.

Ma ko me natjerao na ovo, idem kući.

Izašao sam i sjeo u svoj auto koji je bio na prepunom parkingu automobila, a čovjeka ne možeš vidjeti da je sudnji dan, što je tako zanimljivo ljudima noćnim izlascima.

Krenuo sam izlaziti s parkinga kad sam osjetio udarac koji je dolazio iz zadnjeg dijela auta. Oo ne, ne, nisam valjda...

Brzinom munje izlazim iz auta i zatičem ni malo lijep prizor. Moje auto je razbijeno sa stražnje strane, kao i auto u koje sam udario.

Uzimam mobitel i zovem Ivana jer je on vjerovatno trezniji od Marka.

"Ej pa di si ti, tražimo te već 10 minuta, Marko je..." javio se, hvala Bogu.

"Da ste se nacrtali na parkingu u roku od 2 minute" kažem gotovo bijesno i poklopim.

Ogledam se oko sebe da vidim je li netko slučajno vidio ovo. Pogled mi se zaustavlja na jednoj djevojci koja gleda točno u mojem pravcu, shvativši da gledam u nju, brzo skrene pogled i ode.

"Stari, pa ti si gotov..." pijano mi se obraća Marko.

"A ti si mrtav pijan" kažem s dozom humora u glasu iako sam u jako nezgodnoj situaciji.

"Šta si napravio?" pitao me znatno trjeziniji Ivan

"Okretao sam se i udario drugo auto."

"Šta će ti stari reći?" pitao me zabrinuto Ivan

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Šta će ti stari reći?" pitao me zabrinuto Ivan.

"Ubit će me" promrmljam sebi u bradu gledajući u pod.

"Oduzet će mi auto i morati cu ići u školu s glupim, smrdljivim školskim autobusom."

Baš mi je dan lijepo prošao, mislio sam, prvo sam zakasnio na trening, onda me Barbara spopadala 3 sata, Marko i Ivan su me natjerali da idem van s njima i šećer na kraju, razbio sam auto. Iz mog razmišljanja trgne me Marko.

"Osim ako to ne središ sam" pijano je dibacio Marko iako sam poprilično siguran da nema pojma o čemu pričamo.

"Čekaj, imam ideju" sinulo mi je,
"Ako ovo popravim prije nego što itko sazna, neću biti u kazni i sve će biti kako je i bilo" govorio sam s oduševljenjem sve dok nisam ostao bez zraka i kad se to dogodilo, pogledao sam upitnim pogledom Marka.

"A kako to misliš popraviti?" pitao je zbunjen.

Sad sam i ja zastao a moje oduševljenje se znatno smanjilo.

"Ako imaš para, imaš sreće" buncao je Marko.

"To, to je to" poskočio sam uperivši prstom u Marka.

"Ako platim nekom da to sredi do sutra, sve ce biti sređeno, a ja imam malo ušteđevine i to je rješenje." zaključio sam sretan.

"Trebat ću vašu pomoć!" obratio sam se svojim najboljim prijateljima.

Nakon što smo skupili sve sto imamo od džeparaca, uputili smo se u autolimariju.

Nika P. O. V.

Nakon što sam doslovno pobjegla od onog momka, shvatila sam da je taj momak zapravo Luka Mihaljević i da je auto u koje se sudario zapravo Larin auto.

Vjerovatno se pitate kako sam se našla na nepoznatom parkingu kad smo tu parkirali auto, e pa odgovor je- ja uopće nisam pazila.

A ako se pitate ko je Luka Mihaljević, on ja kapetan nogometnog tima i jedan od najboljih sportaša u školi.

Uff kako ću reći Lari da joj je auto razbijen.

Odjenom čujem dobro poznatu melodiji svog mobitela. Nađem ga te pogledam u ekran, piše: "Lara" javim se a ona mi poprilično smirenim tonom kaže da joj je auto razbijen.

"Dođi do mene, imam ti nešto važno reći" pokušavam zvučati što smirenije.

"Eto me!" Čuje se s druge strane veze te poklopim.

A/N

Pozdrav svima, prije svega nadam se da vam se priča sviđa. Nova sam ovdje i stvarno bi mi dobrodošlo malo podrške, pod tim mislim da mi, slobodno ostavite vaše mišljenje u komentarima jer se stvarno trudim ispraviti sve greške i nedostatke, pa bi mi bilo puno lakše ako biste mi ukazali na njih. Od sveg srca želim zahvaliti ljudima koji su mi na samom početku poželjeli sreću i ukazali na greške. Hvala im od❤

Sportašica (završeno)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora