#alpahnso (Alp)
#seksendört-kendime yalan söyledimİyi okumalaaaaar ♥️♥️
••••••
Gözlerimi olayın doğruluğunu kavrayabilmek için kapatıp açtım ama önümdeki görüntü hala aynıydı. Arkadaşımım ağızından kanlar boşalıyor ve gözleri bana çaresizce bakıyordu.
"Atakan sen ne yaptın?" Annem hep güvenme ve inanma, sadece öyleymiş gibi davran derdi. Atakana güvenmek en büyük hataydı.
"A-ayliz beni dövdü." Bir kadına kaldırılan el. Atakanın wampir olduğu gerçeği. Bir an sendeledigimi hissettim.
"Alphanso , kadim dostum. Nasılsın?" Alphanso beni hızla arkasına çekti ve atakana baktı.
"Siktir git Atakan." Atakan komik bir şey varmış gibi kahkaha attı ve Dilan'ın boynunu biraz daha sıktı. Dudaklarımın arasından firar eden çığlığa engel olamadım.
"Lütfen, bırak onu lütfen." Gözlerim yavaştan dolmaya başlamıştı.
"Şuna yalvarma." Alp'in sert sesini duymamla gözlerimi kırpıştırarak yüzüne baktım. Çenesi gerilmiş ve kasılmıştı.
"Sakin ol Dilan kasma kendini." Alphanso'nun dilana seslenmesiyle bende arkadaşımın gözünün içine baktım. Doğrudan bana bakıyordu.
"Ne istiyorsun Atakan." Çaresizdim . Her konuda çok çaresizdim. Ne evime dönebiliyor, ne de bu döngüye engel olabiliyordum.
"Çok basit,seni." Güneş lanetini kaldırabilecek olan kişide bendim. Aynı ay lanetinde olduğu gibi.
"Noluyor lan burada?" Bera'nın sesini duyunca bakışlarımı sese çevirdim. Gözlerinin içindeki kızıllık yoğunlaşmış doğrudan Atakana bakıyordu.
"Geçerken uğramış arkadas." Alp yanıt verince bir kaç adım daha geriledim ve Bera'ya yaklaştım. Dilanın ağlama sesleri kulaklarıma gelince içten içe geriliyordum.
"İyi misin güzelim?" Bera ılıman bir sesle sorunca ister istemez başımı evet anlamında aşağı yukarı salladım. Turuncu gözlerinin tamamen kırmızı olduğunu görünce bir an gerileyeceğimi sandım.
"Ah!" Dilan'ın sesini yükseltmesi ile ,
"Dilan." Diye bağırdım. Yüzü bembeyaz olmuştu ve boğazında ki baskıdan nefes alamıyor gibiydi.
"Benimle gelirsen , Dilan'ı bırakırım Ayliz. İkinizi de seviyorum ama benimle gelmen için seni zorunda bırakmam gerekiyordu. Düşünmen için 2 dakika. Eğer benimle gelmezsen Dilan çok acı çeker." Vereceğim karar ortadaydı. Dilan benim ailemdi. Annem, babam, kardeşim; dostumdu.
Kendimi düşünmek şu anda en son planım bile değildi. Dilan daha önemliydi.
İstemsizce dönüp kollarımı Bera'nın boynuna doladım. Hepsinin bu kız napıyor diye bize baktığına emindim. Bera da anında ellerini belime doladı ve saçlarımın arasını öptüğünü hissettim.
Geri çekilip gözlerine baktım ve ona sırtımı döndüm. Bizi izleyen Alp'in yanına yaklaştım ve ne tepki vereceğini bilmeden ona da sarıldım. Kas katı kesildiğini hissetsemde geri çekilmedim. Tek kolunu belime doladı ve sarılmama karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILCA KUYTU
FantasyBir hayat. Nasıl bir anda tepe taklak olurdu? Bir ruh. Nasıl bir anda bedenden çıkar gibi acı çektirir , süründürür lakin o bedene hapis olurdu. Acılar? Hep bu denli acıtır mıydı? Bir dilek tuttum , titrek mum ışıklarına doğru gözlerimi kaparken. Ne...