6. BÖLÜM|KAYIP

3.2K 148 19
                                    

#BAYHAN KARANLIK
#SİZE HUZUR VEREN HER HANGİ BİR ŞARKI AÇARAK OKUYUN LÜTFEN ♥️

YORUM YAPMADAAAAN BİTİRMEYELİM LÜTFEN.

İYİ OKUMALAAAAR ♥️♥️

••••••

insan vücudu bazı anlarda yüksek reaksiyonlar gösterirken bazı anlarda put gibi kala kalırdı.  Bu hazmedemediği konuya bağlıydı.

Ben şu anda dönüp kaldığım anlardan birindeydim. Bera ve oğuzun adını bile söylemeye çekindiğim o şey olduklarını bilmem hazmetmemi zorlaştırmışken Atakan'ın birden bu konuya atılması beni şok etmişti.

Oturduğum yerden hızlıca ayaga kalktım ve işaret parmağımı ileri doğru uzatarak,

"S-sen..." Diyebildim. Bu kadardı. Konuşacak o cesareti bulamamıştım kendimde. İçimde bazı konuları yerli yerine oturtamamışken yakınlarımdan birinin böyle olması...

Ellerimi yüzüme yasladım ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Olamazdı. Nasıl bir şey yaşıyorum ben.

"Evet ben Ayliz. Güneş laneti'nin seni kendine çeken tarafı." Atakan uzun adımlarla yanıma yaklaştı ve gülümsedi. Gözleri Bera ve Oğuzun üzerinde turluyordu.

"Düşmanlarımla tanıştın demek." Düşman mı? Atakan mıydı bunu diyen. Kimseyi kırmayan o komik ve eğlenceli çocuk.

"Tanıştı lan." Oğuzun alaylı sesi her zaman olduğu gibi kendinden emin dökülmüştü ortaya. Bera'nın elinin belime dolanıp beni bir kaç adım gerilettiğini hissettim.

Beni koruyordu. Daha doğrusu korumaya çalışıyordu , ama neyden?

"Ayliz yanıma gel." Atakanın sert sesini duymamla yüzüne baktım,

"İnanmıyorum. Senin wampir olduğuna inanmıyorum."

Yüzünü sağ tarafa çevirdi ve güldü.

"Görürsen inanırsın." Dedi ve ne olduğunu anlamadan inanılmaz bir hızla dibimde bitti.

Korkuyla geriledim ve sırtım Bera'nın göğüsüne yapıştı.  Çok çok hızlıydı ve alışılmış Atakan değildi.

Bera beni arkasına alıp önüme geçti. Tek eli hala kolumu tutuyordu.

"Geri bas lan." Bera'yı ilk defa sinirli görüyordum. Atakan bir adım geriledi ve ellerini yukarı doğru kaldırdı.

"Hoop, aşık adam. Sakin." Atakan bir garipti. Gerçek yüzü bu muydu?  Atakana baktığımda derin bir nefes aldı ve gözlerimin tam içine baktı.

Göz bebeklerini yavaşca kızıl bürüdü ve ağızını garip bir sesle araladı. Dişlerinin uzadığını görünce çığlık attım ve istemsizce ellerimi Bera'nın beline dolayıp gözlerimi kapadım ve kafamı sırtına yasladım.

Soğuk tenli olmasına rağmen bana sıcacık hissettirmişti.

Atakanın görüntüsü beni dumura uğratmış ve korkutmuştu.

KIZILCA KUYTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin