10. Bölüm- Hayaletle Savaşmak

97 10 18
                                    

Merhaba Arkadaşlar ;

Biraz geç gelen bir bölüm oldu bunun için sizlerden özür diliyorum.

İyi Okumalar...

Geçen Bölüm ;

Kalbim duracakmış gibi atıyor. Bütün bedenim heyecandan titriyor. İlk defa hissediyorum kokusunu...

Allahım ne de güzel kokuyor...

Heyecandan titrediğimi fark eden Selim gözlerimin içine bakıp gülümsüyor. Ela gözlerinde edata sarhoş oluyorum. Önüme gelen saçlarımı oksuyor ve geriye atıyor. Ellerini bir süre dudaklarımda gezdiriyor, dudaklarını dudaklarıma doğru yaklaştırıyor.

vee evet Selim beni öpüyor!

Şebnem'in ağzından;

İlk defa hissediyorum Selimi. Kalbim her an yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Bitmesini hiç istemediğim bir rüyanın içinde buluyorum kendimi. Gözlerimi sımsıkı yumuyorum uyanırım korkusuyla. Teninin güzel kokusuyla bir yandan mest olurken diğer yandan hissettiğim sıcak dudakların etkisiyle sarhoş oluyorum. Hani Teoman diyor ya "bazen küçük bir an için ömür bile verilir" diye işte gerçekten öyle anlar varmış ...

Yavaşça öptüğü dudaklarımı kendi dudaklarından ayırarak elleriyle oksuyor Selim. İlk defa bu kadar yakınız onunla. Ela gözlerini yakından görmek için gözlerini gözlerime kilitliyorum.

"Biliyor musun Selim. Gözlerin çok güzel."

Hiç bir şey söylemiyor sadece gözlerime daha da dikkatli bakıp gülümsüyor. Beni belimden tutarak yerdeki puflardan birine oturtuyor. Üzerinde gül dolu buket taşıyan ayıcığı alarak kibarca uzatıyor.

"Bunlar Sel.. Selimm çok güzeller."

"Çok daha fazlasını hakediyorsun Şebnemim. Seni öyle çok kırdım ki. O kadar çok hata yaptım ki..."

"Selim sende otursana."

Selim yanımdaki pufa oturuyor. Sanırım bu güzel rüyadan uyanma zamanı geldi diyorum içimden.

"Selim sana ilk defa böyle bir itirafta bulunuyorum. Aslında daha en başından biliyordum bunu ama hep sakladım , kendimden bile... Burak bana söylemeyene kadar düşünmemiştim bile. Şimdi özgürce söyleyebiliyorum. Ben seni seviyorum Selim hemde çok seviyorum. Aşık oldum ben senin ela gözlerine. Gözlerinden girdim kalbinin en derinlerine. "

"Bende seni çok seviyorum Şebnem. "

"Ama Selim..."

"Aması ne Şebnem ! artık hiç bir ama istemiyorum hayatımızda. Yeterince kadar yıpranmadık mı biz seninle yeteri kadar acı yaşamadık mı ? "

"Selim Burak hala aramızda."

"Bu ne demek ?"

"Ölmeden önce benim sana gelmek için tek engelim Buraktı hala da öyle Selim."

"Anlamıyorum Şebnem."

"Selim, ben kendimi çok suçlu hissediyorum Burağa karşı. Onun ölümünden kendimi sorumlu tutuyorum. Evet, belkide tamamen benim suçum değil. Hayatına uyuşturucuyu almak, beni yılbaşı günü kovmak onun tercihiydi. Kaderini ve seçimlerini yaşadı bunu biliyorum. Yinde ben , özellikle de bizim aşkımız onun kanıyla lekelendi!"

AŞKIN SANAL HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin