10.rész

9.3K 338 10
                                    

Just friends

-Milyen szivásnyom?-kérdezte Ryan, és feltápászkodott az ágyból.

-Ez itt!-mutattam a nyakamon lévő foltra.

-Ne rám légy mérges. Lehet, hogy nem is én csináltam.

-Ó tényleg?-mentem oda hozzá. Ez megnyugtat. De tényleg. Annyira, de annyira megnyugtató. Tudod mit? Oda megyek, az összes fiúhoz, ebben a szállodában, és mindegyiket végig kérdezgetem.-a vitánkat kopogás szakította meg.

-Baszki-szólaltam meg.

-Ma kétszer mondtad már ezt a szót, úgy, hogy kb. 5 perce vagy fent.

-Még jó, hogy pont telibe szarom.-mondtam, majd gyorsan a magamra húztam egy pulcsit, amiből nem látszik ki a nyakam.

Kinyitottam az ajtót, és Amy lépett be.

-Szia, mit csinálsz?-kérdeztem.

-Csak jöttem szólni, hogy 10 perc múlva reggeli.

-Ó, köszi, hogy szóltál! Már indulok is.-azzal kitereltem őt az ajtón.

-Ja és Haley-fordult vissza hozzám.- Ne káromkodj!

-Te meg ne hallgatóz!-szóltam utána a folyosón.




Reggeli után feljöttem Ryannel a szobánkba, hogy megbeszéljük, ezt a dolgot.

-Nos.-ültem le az ágyra-Ötlet?-kérdeztem.

-Van.-mondta és lehuppant mellém.

-Maradjunk csak barátok. Addig jó, amíg nem emlékszünk semmire a tegnapból. Nincs romantika, nincs flört, nincs csók, nincs sex.

-Teljesen egyetértek. Csak barátok- mondtam és Ryan felé szegeztem a tekintetem. Egymásra néztünk majd tekintete ajkaimra tévett.

-Csak barátok-mondta Ryan, majd vadul fallni kezdte ajkaimat.

Csak barátok.

Itt is lenne az új rész. Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid lett. Sorry. Hamarosan hozom a kövit.

Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Место, где живут истории. Откройте их для себя