Epilógus

9.4K 342 28
                                    

Ryan szemszöge:

Boldog vagyok. Hogy miért? Mert a világ legédesebb lánya az enyém. Szeretem őt és ő viszont szeret engem.  Négy éve vagyok együtt Haley-vel. Azóta mindketten elvégeztük az egyetemet. Mi Québec-ben élünk. Amy és Greg meg Spanyolországba. Van egy édes kis lányuk, és úgy hivják, hogy Jázmin.

4 éve zárták börtönbe Jason-t. Haley író élett, én meg ügyvéd. Most jött ki a babámnak egy új könyve, a címe, Anin al.

Haley szemszöge

Ma van Ryan szülinapja, úgyhogy meglepetés bulit szerveztem neki Amy-éknél.

-Gyertek be!-kiáltotta Amy, mikor Ryan bekopogott. Beléptünk és mindenki azt kiáltotta, hogy meglepetés.

-Boldog szülinapot szívem!-öleltem meg Ryan-t.

Mindenki felköszöntötte Ryan-t majd elkezdödött az ajándékozás. Én is oda nyújtottam a zacskót neki.

-Egy plüss maci?-húzta föl a szemöldökét.

-Úgy gondolom, hogy a születendő
gyerekünknek pont jó lesz.-mondtam mosolyogva. Pár másodpercbe tellett mire leesett neki, hogy mit mondtam, majd felkapott és megpörgetett.

-Terhes vagy?-kérdezte fülig érő mosollyal.
Én csak bólintottam, mire Ryan szorosan magához húzott és megcsókolt.

-Ez életem legszebb ajándéka.-súgta a fülembe.

Ryan szemszöge

Itt ülök a kórházba, és várom, hogy mikor jön ki az orvos a hírekkel. Pár perc múlva kinyílt az ajtó, és egy nővér jött ki.

-Gratulálok-mondta, majd elsétált.
Mikor benéztem az ajtón, megláttam Haley-t és a kislányunkat.

-Apuci bemutatom neked Dominika Fly-t-mondta Haley úgy mosolyogva, mint egy angyal. Nem is tudom, hogy hol lennék most, ha nem ülök le mellé a buszon.

Amikor először megláttam, tudtam, hogy ő lesz a következő, de azt nem, hogy egyben az utolsó...

Vége...

Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora