2.rész

11.5K 469 27
                                    

Az erős bosszút áll
A gyenge megbocsát
Az okos tovább lép.

Miután felébredtem, meg mostam a fogam és kiválasztottam a mai öltözetemet.

Miután felébredtem, meg mostam a fogam és kiválasztottam a mai öltözetemet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lementem megreggelizni,majd elindultam a pokolba.

Az első óra után, a szünetben leültem Amy mellé.

-Szia-köszönt nekem. Én is motyogtam neki egy sziát, majd belekezdtem a történetem mesélésébe. Elmondtam neki, hogy tegnap találkoztam Ryan-nal.

-Állj. Fly tegnap buszozott?-kérdezte elkerekedett szemekkel.

-Igen. Mi ebben a meglepő?

-Tyű anyám, nagyon kellhetsz neki, ha buszra szállt miattad. A srácnak olyan Audija van, hogy már csak szemmel is nehéz nem megerőszakolnom. Készülj fel Haley, hogy Ryan orkán erősségű szelet fog neked csapni, addig amíg az ágyában nem kötsz ki. Vagy ő a bugyidban.

-Ez megnyugtató.-mondtam szarkasztikusan.

-Haley tartsd magad távol tőle! Jó mondjuk elég nehéz valakinek ellenállni, ha úgy néz ki mint egy görög Isten.

-Majd valahogy megoldom.-mondtam és elkezdtem irkálni a füzetembe.

-Drágám csak nézz rá. Én a helyedben bezárnám magam egy toronyba, hogy megvédjem magam tőle.

-Tudod Amy én azt vallom, hogy a legjobb módszer a védekezésre a támadás.

-Ez mit jelentsen?-ráncolta a lány a homlokát.

-Csak figyelje és tanulj!-mondtam, majd becsaptam a füzetemet és elindultam ki a folyosóra.

Mikor kiértem ott volt Ryan, és egy szőke hajú, tűsarkúban lévő csajjal beszélt.

-Sziasztok!-köszöntem nekik. A lány végigmért, majd egy grimasz után vissza fordult Fly-hoz, hogy folytassa a mondandóját. Ryan eltolta a lányt és felém fordult. Neki támaszkodott a falnak egy szívdöglesztő mosoly keretében.

-Na mi van, azt mondtad kerülni fogsz.

-Ha zavar akár el is mehetek.-mosolyodtam el.

-Ki mondta, hogy zavar?-kérdezte és közelebb lépett hozzám. A lány felháborodtan szólt közbe.

-Ryan, hahó!!! Itt vagyok!!!-a fiú ingerülten fordult felé.

-Ne aggódj Lisa, majd folytatom veled is, csak van egy kis elintézni valóm.-pillantott felém a fiú.

-Lili a nevem!-kiáltott fel a lány, majd sarkon fordult és elillant.

-Az én nevemet ugye azért tudod?-kérdeztem tőle vigyorogva

-Bocsi nem emlékszem. Baley vagy, ugye?

-Nagyon vicces vagy Brian.-kezdtem el én is cukkolni.

-Hmm Brian. Ez a képzeletbeli pasid neve?

-Honnan tudod, hogy nem az igazi pasim neve-e?-vontam fel a szemöldököm.

-Csak nézz magadra. Ki vagy éhezve.-súgta a nyakhajlatomba, és neki döntött a falnak.

Arca egyre közeledett. Ajka szinte súrolta az enyémet és úgy beszélt hozzám.

-Ha ki is lennék éhezve, nem hozzád fordulnék.

-Igen? Akkor mért vágysz rá, hogy megcsókoljalak?-egyre több szempár figyelt minket, de nem ez volt az egyetlen gondom. Itt állt előttem Ryan Fly pár miliméterre, úgy hogy az ajkai az enyémeket súrolták. Próbáltam nem a vonzerejére koncentrálni és tartani magam a tervhez. Nekem a támadónak kéne lennem és nem a védekezőne. Nyugi Haley, csak lazán. Ridegen. Menni fog ez.

-Ryan attól tartok, hogy te jobban vágysz arra a csókra, mint én.

-Csak beképzeled szívem.-mosolygott rám.

-Igazán Fly? Tegyük fel, hogy meg csókollak. Nyelveink eleinte lassú táncot járnak, majd egyre hevesebbek leszünk. Beletúrok szőke hajadba. Közben a kezeid amik eddig a derekamon pihentek egyre lejjebb vándorolnak, míg el nem érik a gimnázium legjobb seggét.-súgtam ezt az ajkaira. A fiú szemei elsötétültek, száján végig nyalt, de nem szólt semmit.-A csókba belenyögöm a nevedet, és közben benyúlok a pólód alá, hogy izmaidat megtapogassam. Majd mi történne, ha kezem egyre lejjeb csúszna, mondjuk ide?-mondtam és rámutattam a fiú övére. Oda hajoltam a a füléhez és megpróbáltam minnél érzékiebben suttogni.-Vagy talán lejebb.-a fiújanak ennyi kellett. Megragadta a derekamat és magához húzott. Mielőtt megcsókolt volna gyorsan ellöktem magamtól, úgy hogy pont a suli egyik libájának ütközzön. Mindketten eltanyáltak és az egész folyosó felfigyelt a nagy ricsajra. Na meg a kiscsaj hisztérikus kiálltására. Odahajoltam Ryanhez.

- Mit szólnál hozzá Fly?-súgtam oda neki, majd elindultam a termünk felé. Még egyszer utoljára hára pillantottam. Ryan Fly, az iskola nőcsábásza ott ült a gimi közepén megsemmisülve és döbbenten. A tekintete lyukat égetett a hátamba. Elmosolyodtam és célba vettem az osztálytetmet. 1:0 nekem seggfej..

Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora