14.rész

8.8K 299 35
                                    


Itt ülök a váró terembe, és az eredményeket várom. Roy-t éppen most műtötték meg.
Az orvos kilép, nekem meg eláll a lélegzetem.

-Ön Roy Kane hozzátartozója?-kérdezte az orvos. Én csak bólintottam, majd a doki elkezdett beszélni.

-Ami azt illeti Roy rendben van. Az agyrázkodása nem súlyos. Pihenjen sokat, és törödjön vele.

-Rendben, bemehetek?

Ryan szemszöge

Most léptem be a kórházba. Csak az érdekel, hogy Haley jól van-e.

-Elnézést, meg tudná mondani, melyik terembe találom Roy Kane-t?-fordultam a recepcióshoz.

-34-válaszolta a recepciós.

Mintha kilőttek volna, olyan gyorsasággal mentem be a kórterembe. Amikor beléptem megláttam a mostmár mosolygós Haley-t és Roy-t. Mindketten felém kapták tekintetüket.

-Nocsak nocsak, Roy Kane szembe találkozott a palánkkal.

-Nagyon vicces Ryan, mintha te nem lennél ilyen szerencsétlen.-szólt közbe Haley. Ezen csak mosolyogni tudtam.

-Haley szerintem menj el, zuhanyozz le, mert innen érzem, a hónalj szagodat.

-Kapd be Roy!-kiáltotta Haley, majd bemutatott neki.-Inkább megyek és megnézem, hogy milyen kajálda van a közelben.

Miután Haley kiment Roy megkért engem, hogy maradjak itt egy percre, mert beszélni szeretne velem.

-Miről akarsz beszélni-kérdeztem, és leültem az ágy melletti székbe.

-Haley-ről. Látom rajtad, hogy oda meg vissza vagy érte. Csak egy dolgot kérek...vigyázz rá.

Haley szemszöge

Egy hónapja kiengedték Roy-t a kórházból. Akár hiszitek akár nem, az egyik kajáldában, találkoztam egy sráccal, Jason-nel. Azóta büszkén bejelenthetem. Van egy pasim. Jason aranyos srác, sokkal udvariasabb, mint Ryan volt. Sokkal jobb tanuló, mint Ryan. De miért is beszélek Ryan-ről. Hisz boldog párkapcsolatba, élek. És ez boldoggá tesz. Tényleg boldog vagyok. Boldog vagyok.....Ryan nélkül is.....

Egy hét múlva itt a szalagavatóm. El sem hiszen. El is felejtettem mondani, hogy Jason át iratkozott a mi sulinkba. Floridából költöztek ide.

-Szia Jason-köszöntem a telefonba.

-Hogy van a világ leggyönyörűbb lánya?

-Hidd el csodálatosan. Főleg, hogy a világ legcsodálatosabb fiújával jár.

-Mikor találkozunk?-kérdezte.

-Majd a suliban. Már vasárnap este fél tizenegy van. Holnap hívlak, csak most mennem kell. Amy teljesen lázba van, hogy milyen keringő ruhája legyen.

-Akkor holnap. Szia szépségem.

-Sza Jason.

Ryan szemszöge

Ezt nem hiszem el. Kiderült, hogy Miranda egész végig hazudott, és nem is én vagyok az apa. Most éppen Haley-hez sietek, hogy elmondjam neki, és végre együtt lehessünk, hogy minden nap szivathassuk egymást, és minden nap elmondhassam, hogy én vagyok a világ legszerencsésebb férfija.

Becsöngetek. Itt az igazság pillanata.

-Szia Haley!-köszöntem neki, mikor ajtót nyitott. Viszont nem volt egyedül. A fiú átkarolta Haley-t majd egy puszit nyomott a feje tetejére. Gyorsan bemutakoztunk egymásnak, majd elhúztam a csíkot. Látszott Haley-n, hogy boldog, és én nem akarok bele rondítani. Mikor hazaértem elkezdtem tombolni. Mia nem volt itthon.








Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Onde histórias criam vida. Descubra agora