4.rész

11.5K 396 122
                                    

Szerelem az,amikor mindig rá gondolsz és mindig vele akarsz lenni...

A pult felé indultunk, mikor Amy szembe találkozott Greggel. Azok ketten egyből elkezdtek nyáladzani, szóval ott hagytam őket kettesben.

A konyhában ácsorogtam és próbáltam eldönteni, hogy vodkázzak vagy whiskyzzek, mikor két kar ragadta meg a derekamat és a táncparkettre húzott. Megfordultam és Ryan-nel találtam szembe magam.

-Akarsz táncolni édes?-súgta a nyakhajlatomba.

-Van más választásom?-kérdeztem tőle mosolyogva.

- kislány.-mondta és két kezével derekamat fogta. Én a karomat kulcsoltam össze a nyakába. Szemtől szembe álltunk egymással. Fly jóval nagyobb mint én. Ő lenézett rám, én meg fel rá.

-Akkor még nem tudod kivel van dolgod.-suttogtam ajkaira.

-Szóval rosszkislány vagy?-kérdezte kaján vigyorral az arcán.

-Ha tudnád. Egy igazi rosszkislány vagyok.-pillantottam fel rá, miközben a zene ritmusára ringatóztunk.

-Bizonyítsd be!-nézett le rám magabiztos vigyorral.

-Hát jó. Te akartad rosszfiú.-mondtam és a falnak szorítottam. Ryanen egy kék ing volt, ami pont annyira volt kigombolva, amennyire kellett. Plusz egy fekete farmer. Az ingén még egy réteget kigomboltam, így szinte teljesen fedetlen volt mellkasa.

-Csak, hogy fairplay legyen. Ha már Amy rámerőszakolta ezt a felsőt.

-Az egyik legjobb döntése volt.-Ryan a felsőm mély kivágását fürkészte, félmosollyal az arcán.

-A szemem itt van Fly!-mondtam, majd két kezem közé fogtam a fiú arcát és egyre csak közelítettem felé. A fiú tekintete újra elsötétedett. Haja jóképű arcába hullott és ajkain megint végignyalt. Pont ahogy a folyosón a gimiben.

-Csókolj meg!-suttogta a fiú vággyal teli hangon.

-Csak a jókislányok tesznek ilyet. A rosszkislányok játszadoznak.-leheltem ajkára, majd kezemmel elengedtem arcát. Fokozatosan kezdtem el távolodni a fiútól. Amy-t karon ragadtam és elkezdtem a kijárat felé húzni. A küszöbről vissza pillantottam Ryan-re. Fly ott állt a falnak neki támaszkodva és a szokásos sötét tekintetével kémlelt engem. Ajkaimat félmosolyra húztam, majd kiléptem a hűvös éjszakába. Azt hiszem 2:0-ra vezetek seggfej...

RYAN SZEMSZÖGE


Megsemmisülve támaszkodtam neki a falnak. Nem voltam hozzá szokva a helyzethez. Haley irányít és nem én.
Eddig.

Újra végig gondoltam az előbb történteket. Ahogy a lány gyengéden megérint.

Minden egyes kibaszott érintésétől megfeszülök...
Még a gondolatától is.

-Ide pia kell.-súgtam magam elé, majd elindultam a konyhába.

Pár órával később, mikor már nem lehetett józannak mondani Jack jött oda hozzám.

-Mi van Fly? Nem jött össze a szőke bige?-kérdezte tőlem mosolyogva. Már ő sem a józan kategóriába sorolható.

-Ugyanmár. Csak nézz rám haver! Én Ryan Fly vagyok. Csak rá kell mosolyognom egy lányra és már a lábaim előtt hever. Szó szerint.

-Én nem látom, hogy az új csaj a lábaid előtt heverne.-nevetett fel Jack.

-Nos igen. Ő nem szereti, ha parancsolnak neki. Ő irányítani szeret.-mondtam és nem bírtam meg állni, hogy ne mosolyogjak.

-Egy vad kanca. Ez kell nekem.-a fiú belekortyolt sörébe.

-Nem állna össze veled.

-Ahogy veled se áll össze. Csak bízd rám őt! Betöröm a mi kis vad musztángukat.

-Arra várhatsz Jack. A musztáng már az én nyergemet viseli.-fordultam a fiú felé.

-Nem úgy tűnik, mint akinek van nyerge.-mondta Jack és farkas szemet nézett velem.

-Tudod mit Andrews? Baszd meg magad! Haley az enyém.-rivaltam rá a fiúra.

-Nem, nem Fly. Még senkié. De ezen változtathatunk.-kérdően pillantottam Jack felé.

-Azé a kanca, aki előbb megfekteti.-mondta és a kezét nyújtotta felém.

-Legyen.-mosolyogtam rá kihívóan, majd kezet fogtam vele. Konkrétan lebaktáltam az ördöggel...

HALEY SZEMSZÖGE


Szombat reggel van és én egyedül vagyok itthon. A családom tagjai egytől egyig lelépett. Egész napos Castle maratont terveztem, mikor a telefonom elkezdett pittyegni.

Ismeretlen szám :
Szia Haley! Ryan vagyok.

Me:
Mit akarsz?

Ismeretlen szám :
Na nem is köszönsz nekem?😓

Me:
Csak bökd ki, hogy mit akarsz!

Ismeretlen szám :
Először is nevezz át.

Ismeretlen számot átnevezted Seggfej-nek.

Seggfej: Erre majd visszatérünk. A lényeg az, hogy nem lenne esetleg kedved eljönni velem a parkba?

Me: Hmm, nem.

Seggfej: Oké, mert már elindultam. 10 perc és ott vagyok.

Me: Egyáltalán honnan tudod, hogy hol lakom?

Seggfej: Vannak forrásaim😉😘

Me: Ja, én is belefolytanálak egy forráspatakba.

Seggfej: Inkább öltözz édes. Már csak 9 perced van. És tudod, ha egy szál bugyiba talállak otthon, akkor egy szál bugyiba jössz a parkba is.

Me: Annyira utállak.

Seggfej: Én is szeretlek édes😘

Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum