Ha féltékeny vagy, akkor szerelmes is...
Miután ajkaim elváltak a fiúétól, mosolyogva pillantott le rám.
-Mi van babám, megkaptad életed első csókját?-kezdett el heccelni. Mérgesen néztem rá. Ellöktem magam tőle, majd kimásztam a vízből.
-Azért ennél jobb csókra számítottam. Te vagy a suli nőcsábásza, nem?-kérdeztem és felvontam szemöldököm
-Sajnálom édes, én próbáltam korrigálni a hibáidat, de javíthatatlan eset vagy.
-Ne rám fogd, ha nem tudsz csókolózni!-mondtam, Ryan pedig utánam jött. Mikor utolért, átkarolt engem. Azzal az idegesítő mosolyával nézett le rám.
-Rosszul hazudsz édes. Tudom, hogy amúgy élvezted.
-Jah nagyon, azóta teljesen ki vagyok virulva, látod?-kérdeztem tőle és az arcomra mutattam, amire komor ábrázatot öltöttem fel.
A hétfő nem szokványos nap volt. Felkeltem, megcsináltam a hajam és valamennyire kipofoztam magam, majd elindultam a suliba. Egy ilyen szettet választottam:
A nap végén agy mosottan koslattam a kijárat felé. A buszmegálló a suli parkolóján át vezet, így elindultam arra. Az iskola népszerű alakjai egy luxus kocsi mellett bandáztak, és köztük ott volt Ryan is. Egy ismerős fiú vált ki a tömegből és mosolyogva felém lépdelt.
-Jack Andrews.-nyújtotta a kezét egy szívdöglesztő vigyor keretében.
-Haley Kane.
-A bátyád a Kings csapatába játszik, ha nem tévedek?-nézett le rám a fiú.
-Érdekel a hoki?-kérdeztem tőle és felvontam a szemöldököm.
-Minden fiú szereti a hokit. A legjobb sport a világon.
-Ebben egyetértek.-mondtam mosolyogva. Jack háta mögé tekintettem a bandára. Mindenki nevetve figyelt minket, kivéve egy valakit. Ryan gyilkos pillantással tekintett a párosunkra. Nocsak, nocsak valaki féltékeny.
-Figyelj, egyszer majd összefuthatnánk egy kávéra, ha gondolod. Kitárgyalhatnánk az NHL rejtelmeit.
-Az jó lenne.-néztem fel a fiúra.
-Megadod a számod. Csakhogy meg tudjuk beszélni a részleteket.-kérdezte Jack, és rám villantotta a csábos félmosolyát.
-Persze.-feleltem és elvettem a fiú telefonját, hogy beírjam a számomat.
-Majd akkor hívlak.-kacsintott rám Jack és vissza indult a csoporthoz. Én is elindultam, mikor valaki utánam kiáltott. Hátra fordultam és Fly-al találtam magam szembe.
-Majd én haza viszlek!-mondta ellentmondástnemtűrő hangnemen, majd elkezdett a kocsija fele terelni.
-Mit beszéltél Andrews-al?-kérdezte Ryan és fagyos pilantással meredt az útra.
-Találkozni akar velem. Elkérte a számom.-mondtam mosolyogva.
-Mi?!-kiáltott fel a fiú.-Mi ütött beléd Haley?
-Nyugi Fly, nem vagyok hülye.
-De igen, az vagy. Megadtad neki a telefonszámodat?
-Kamu telefonszámot adtam meg neki. Nem vagyok olyan naiv kislány, aki bedől a szar dumájának és mosolyának. Tudod mit hangsúlyoz a vigyora? Azt, hogy ,,Egy öntelt fasz vagyok, és csak arra hajtok, hogy a szoknyád alá kerüljek".-mondtam éles hangon. Ryan nyugodtabban nevetett fel.
-Te aztán nem vagy kispályás!
-Csak megtanultam az ilyen seggfejeket kezelni.-vontam meg a vállam és egy ártatlan mosolyt eresztettem Fly felé.
A hazafele út többi része csendesen tellett, mikor Ryan beletaposott a fékbe. Egy kávézó előtt álltunk meg.
-MIA?!-kiáltott fel a fiú és kipattant.
-Ryan légyszi ne itt beszéld meg a nőügyeidet. Én még szeretnék haza jutni.-mondtam, de Fly meg se hallotta. Belépett az épületbe és egy rövid, szőke hajú lány felé indult. Az ismeretlen nyilván észrevett minket, mivel egyből elindult a fiúhoz és a nyakába ugrott. Megdöbbenéssel teli és fagyos pillantásokat lövelltem a két fiatal felé.
-Haley, ő itt a nővérem Mia.-fordultam felém Ryan és én megkönnyebbülten sóhajtottam fel.
-
ESTÁS LEYENDO
Őrületbe kergetsz Fly! *befejezett*
Novela JuvenilHaley Kane egy teljesen átlagos tini lány ...volt míg anyukája nem kapot egy új állást. Itt vett hatalmas fordulatot élete Haleynek. A napsütötte Madridból elköltöznek Londonba. Új suli, új barátok, új szerelem? Mikor megtudta Haley, hogy a szoknyap...